Ik gok de kamer battle.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:46 schreef Sestra666 het volgende:
wat voor battle?
oh esther heeft dr ugly bril weer terug
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:49 schreef Mrsloveable het volgende:
Drukte in de keuken, ik zou gillend weer weg rennen
Nu had ze het over iemand die de frituur moest verschonen en dat mislukte,al het vet over de vloer (dat gebeurd iedereen wel eens een keertje), Daar zei ze tegen:"eigenschuld je luisterde niet wat ik zei,dezeuren krijg je niet uitbetaald"quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze kusten allemaal haar kont , zei ze een paar dagen geleden over haar werk
Dan was ik gelijk weggelopen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:50 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nu had ze het over iemand die de frituur moest verschonen en dat mislukte,al het vet over de vloer (dat gebeurd iedereen wel eens een keertje), Daar zei ze tegen:"eigenschuld je luisterde niet wat ik zei,dezeuren krijg je niet uitbetaald"
Geen probleem.quote:
ja kut nog en keer is mady toch fixmanager vor en maandquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:51 schreef puzziepie het volgende:
Dus maandag gaan Zoe, Esther, Janet en Ima zich aanmelden voor manager?
Ja maar over twee weken komt er een nieuwe en maandag kunnen ze zich aanmeldenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja kut nog en keer is mady toch fixmanager vor en maand
als niemand zich aanmeld is dat een mogelijkheid ... Maar denk niet dat ze wil ..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja kut nog en keer is mady toch fixmanager vor en maand
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:51 schreef puzziepie het volgende:
Dus maandag gaan Zoe, Esther, Janet en Ima zich aanmelden voor manager?
Gaat ook niet gebeuren , genoeg gegadigdenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
als niemand zich aanmeld is dat een mogelijkheid ... Maar denk niet dat ze wil ..
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]En woensdag debat in de talkshow begreep ik en speeches.
Me tooquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan was ik gelijk weggelopen.
Ik denk dat ze best veel stemmen gaat krijgen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:56 schreef Deisyy het volgende:
Zoe voor manager, ik vind het best dapper
All for the looksquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:56 schreef Deisyy het volgende:
ik dacht wel zij is en maan fixquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
als niemand zich aanmeld is dat een mogelijkheid ... Maar denk niet dat ze wil ..
Ze is wel geopereerd aan dr gezichtquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik dacht wel zij is en maan fix
Wil wel zien hoe zij dat gaat doen..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik mag toch hopen van niet. Aardige meid en leuk dat ze dingen wil leren maar managen is te hoog gegrepen voor iemand zoals Zoe.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk dat ze best veel stemmen gaat krijgen.
Te dom om in te zien dat het een slecht idee is.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:56 schreef Deisyy het volgende:
nee ik bedoel zij is fix managerquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze is wel geopereerd aan dr gezicht
Nog twee weken, en er morgen elke maand dus weer anderen zich verkiesbaar stellen enzquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik bedoel zij is fix manager
Het ergst werd haar reactie toen Babet aangaf dat Maddy moet gaan luisteren naar het kleine "ikje" in haar.quote:
En toch doet Babette het wel goed.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het ergst werd haar reactie toen Babet aangaf dat Maddy moet gaan luisteren naar het kleine "ikje" in haar.
Het is alleen te hopen dat Maddy een keer wat er mee gaat doen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En toch doet Babette het wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |