quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mag ik zelf bepalen op wie ik stem?![]()
maar dat is bij meisjes bij me niet an stelle 1quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Uiteraard niet , jij kikt op kont
Ik zie een simpele domme boerentrien met een lelijk hoofdquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar dat is bij meisjes bij me niet an stelle 1
1 is gezicht
Dat is waar.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanda voelt zich genaaid, die dacht de touwtjes in handen te krijgen en Maddy te sturen en dat is mislukt. daarom zegt Wanda steeds zegt: ze luistert niet naar me
ik bedoelde nu allgemein meidengezichten niet kim kquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie een simpele domme boerentrien met een lelijk hoofd
en toch neequote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je bent manager van de loods niet van Nederland
Berend ja, maar Zoe neen. Dat kind kan niet eens tot 10 tellen...letterlijk...quote:
Rutte maakt er ook een puinhoop van, wat dat betreft doet Maddy het niet slechtquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je bent manager van de loods niet van Nederland
Continue maar zeiken en zich druk maken om haar eigen belang en ondertussen Maddy helemaal afbrandenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:59 schreef spapaars het volgende:
Wat een heerlijke druktemaakster is Wanda toch.
Zulke figuren moet je daar voor een lange periode houden.
Zie dat liever dan zo'n gluiperige observeerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |