wat zeg je Marioquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:39 schreef maily het volgende:
[..]
Wow![]()
Je zal maar een moeilijke stoelgang hebben
Herkenbaarquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Uhm...deed ik...de info schoot ernstig tekort
ik heb bijna letterlijk de tekst van Hannelore in de COS gezetquote:
eng dusquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zijn interesse fluistert hij haar in de oor (Gisteren op TV, Ik geef meer om je dan je denkt) maar hij speelt het spelletje aantrekken en wegduwen, en types zoals Kim worden daarmee steeds aanhankelijker en proberen meer hun best te doen.
Eigenlijk is het dezelfde tactiek die loverboys gebruiken.
morama word de 2,5 min niet redden de bruikt 1 min vorquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:40 schreef Kakadylo het volgende:
Isaac moet 24 uur voor paal zitten zodat Moraima kan vreten terwijl het andersom niet zal gebeuren
en eten op de paal?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kim K maakt zich alleen maar druk over eten, heb haar al wel 10 x instructies horen geven, macaroni met ui, zit in de haribo bak
Hear hear!quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Pak ze alsjeblieft die lolly's af, met dat gesmak de hele tijd
Jeff Bern Isaac en Ima wilden het doenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:45 schreef Ireth het volgende:
JW was vroeger net als Jeff![]()
Ow deze opdracht was op het lijf geschreven voor Jeff, maar dat ziet niemand schijnbaar, voorals als het gaat regenen, stormen. Hij kan dat
Iminininini kreeg acute rugklachtenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff Bern Isaac en Ima wilden het doen
gedobbeld
toen mocht Ima het doen
die wilde niet meer
en toen Isaac
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |