Nu nog in de CLquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Beste ratio allertijden hoorde ik iemand bij ESPN zeggen
Moet Schreuder hem eens opstellenquote:
Als het alleen daar aan lag was het snel opgelost maar ik hoop wel dat hij vanavond speelt.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:25 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Moet Schreuder hem eens opstellen
Volgens de geruchten kan hij wel eens niet spelen vanavond maar het zou volgens de geruchten ook wel eens wel kunnen zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als het alleen daar aan lag was het snel opgelost maar ik hoop wel dat hij vanavond speelt.
Liverpool heeft een érg matig middenveld.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Geluk bij een ongeluk dat Klopp met Henderson begint tegen onze parodie op een middenveld
Eigenlijk moet die Milner erbij zetten om te wedijveren met de onzequote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Liverpool heeft een érg matig middenveld.
0-4quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:02 schreef TornadoDK het volgende:
Veel optimisme hier ik verwacht gewoon een 1-3 nederlaag ofzo
https://www.nlziet.nl/nl/(...)xit8tKQaAljSEALw_wcBquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:50 schreef 3M1N3M het volgende:
heeft iemand stream site of manier om te kijken? Via ToTo kan niet volgens mij haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |