Jeetje die eerste foto ook bij dit bericht. 😕quote:Op donderdag 20 oktober 2022 07:02 schreef Viv het volgende:
[..]
Volgens Omroep Brabant was het onderzoek bij de snelweg rond 4 uur afgerond, en is de snelweg weer vrijgegeven.
De auto wordt de komende dagen nog elders verder onderzocht, om te zien of er aanwijzingen zijn hoe de auto van de weg is geraakt.
https://www.omroepbrabant(...)acht-duurt-nog-dagen
Ah, wel goed om te horen, want er waren kennelijk mensen op social media boos omdat ze die bandensporen al ruim eerder doorgegeven hadden dan woensdagavond, toen ze door een agent gezien waren.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 07:18 schreef simonblue het volgende:
Volgens Omroep Brabant is er dinsdagavond ook al op deze plek gezocht maar is de auto toen niet gevonden. De lokatie van de auto was ver van de plaats van de bandensporen:
https://www.omroepbrabant(...)-en-hebe-gevonden-is
Anders kan je toch net zo goed geen forum hebben.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 07:23 schreef RedFever007 het volgende:
Het is maar goed dat FOK! vol met ervaringsdeskundigen, autoriteiten op diverse vakgebieden, waarzeggers en alwetenden zit![]()
Misschien een dier? Kan dat?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 07:17 schreef patrickt37 het volgende:
Ik vermoed dat er meer aan de hand is.
Misschien toch geen eenzijdig ongeval?
Je wordt van de weg gedrukt door een vrachtwagen, uit het zicht van andere weggebruikers.
ze zijn idd niet moeilijk te missen zo te zien en het is onderdeel van de route die ze vaker rijdt / kan rijden.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 07:21 schreef Viv het volgende:
[..]
Ah, wel goed om te horen, want er waren kennelijk mensen op social media boos omdat ze die bandensporen al ruim eerder doorgegeven hadden dan woensdagavond, toen ze door een agent gezien waren.
Dat is echt een flinke klap geweest. Wellicht hebben ze beide snel het bewustzijn verloren of op slag dood.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 07:16 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Jeetje die eerste foto ook bij dit bericht. 😕
nu zeggen ze zelfs dat die sporen er eerder niet waren. the truth is out therequote:Op donderdag 20 oktober 2022 07:21 schreef Viv het volgende:
[..]
Ah, wel goed om te horen, want er waren kennelijk mensen op social media boos omdat ze die bandensporen al ruim eerder doorgegeven hadden dan woensdagavond, toen ze door een agent gezien waren.
Het gaat er om dat andere weggebruikers niets hebben gezien. Wanneer je door een vrachtwagen van de weg gedrukt wordt, is de kans groot dat het verkeer erachter er niets van ziet.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 07:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Misschien een dier? Kan dat?
je bedoelt dat een vrachtwagenchauffeur die kia in de dode hoek had, en ook de flauwe bocht miste waardoor zij moest uitwijken?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 07:32 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Het gaat er om dat andere weggebruikers niets hebben gezien. Wanneer je door een vrachtwagen van de weg gedrukt wordt, is de kans groot dat het verkeer erachter er niets van ziet.
Rond 15:30u hoeft het niet per se heel druk te zijn daar. Daarnaast loopt de bocht naar rechts en zullen weinig mensen de tijd nemen om even goed naar links in de greppel te kijken als ze bezig zijn die vervelende bocht te nemen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 07:32 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Het gaat er om dat andere weggebruikers niets hebben gezien. Wanneer je door een vrachtwagen van de weg gedrukt wordt, is de kans groot dat het verkeer erachter er niets van ziet.
FOK recherche team is de beste!quote:Op donderdag 20 oktober 2022 07:23 schreef RedFever007 het volgende:
Het is maar goed dat FOK! vol met ervaringsdeskundigen, autoriteiten op diverse vakgebieden, waarzeggers en alwetenden zit![]()
Het is voor mij (en voor vele anderen) iig een behoorlijke ontluisterend feit, dat je op een snelweg waar redelijk wat verkeer is op dat tijdstop, gewoon ineeens kunt 'verwijnen' en dat men je dan pas een paar dagen later vindt..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 07:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Rond 15:30u hoeft het niet per se heel druk te zijn daar. Daarnaast loopt de bocht naar rechts en zullen weinig mensen de tijd nemen om even goed naar links in de greppel te kijken als ze bezig zijn die vervelende bocht te nemen.
Hoe luguber het ook klinkt, ik hoop het laatste. Aan de staat van de auto te zien is dit geen kwestie van geruisloos rechtdoor het water in schuiven maar inderdaad een flinke klapper geweest, gewoon bizar dat niemand dit heeft zien gebeuren maar blijkbaar kan dat dus.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 07:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is echt een flinke klap geweest. Wellicht hebben ze beide snel het bewustzijn verloren of op slag dood.
Inderdaad een ongeval analyse. Maar dit doe ik omdat ik meer informatie heb dan jij.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 07:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
FOK recherche team is de beste!![]()
Nu beginnen aan de ongevalanalyse
Zou mooi zijn, vind ik persoonlijk als ze naast elkaar komen te liggen.
hoe lang duurt zoiets doorgaans?je had vannacht ook gelijk dat ze dood waren..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 07:39 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Inderdaad een ongeval analyse. Maar dit doe ik omdat ik meer informatie heb dan jij.
Dit ja.. *poef* en weg, en niemand die het door heeft.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 07:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is voor mij (en voor vele anderen) iig een behoorlijke ontluisterend feit, dat je op een snelweg waar redelijk wat verkeer is op dat tijdstop, gewoon ineeens kunt 'verwijnen' en dat men je dan pas een paar dagen later vindt..
Het is toch al lang duidelijk? DIe picanto's zijn gewoon levensgevaarlijk. Veel meer is er niet te ondrzoeken.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 07:39 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Inderdaad een ongeval analyse. Maar dit doe ik omdat ik meer informatie heb dan jij.
Dat is afhankelijk hoeveel bewijs er is dat het eventueel niet om een eenzijdig ongeval gaat.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 07:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hoe lang duurt zoiets doorgaans?je had vannacht ook gelijk dat ze dood waren..
Is toch wel eens vaker dat je een afrit neemt waarbij je als enige auto bent of waarbij je achterligger echt ver achter je zit. In combinatie met het weer hoef je dan maar 2 seconden niet op te letten (als ooggetuige) en die auto is uit beeld.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 07:42 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dit ja.. *poef* en weg, en niemand die het door heeft.
het werd ook bemoeilijkt door het feit dat ze op de verkeerde plaats hebben gezocht.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 07:42 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dit ja.. *poef* en weg, en niemand die het door heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |