Het gaat zijn gangetjequote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Haloa
prima jongen, met jou ook?
oooh wat een genot!quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:01 schreef Mrsloveable het volgende:
* Mrsloveable komt even melden dat ze pozza gegeten heeft [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:01 schreef Mrsloveable het volgende:
* Mrsloveable komt even melden dat ze pozza gegeten heeft [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Vind ik wel, had niet echt zin in een vlees pizza ::Pquote:
daarom lekker happen waar je zin in hebtquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind ik wel, had niet echt zin in een vlees pizza ::P
Vind dat wel lekker, ben er niet heel erg gek op maar op pizza of bij kip tandori is dat wel lekker of kip kerriequote:
Nee dat niet, zit genoeg kaas opquote:
hearlikquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee dat niet, ziet genoeg kaas op
Ik nam vroeger in mijn stamkroeg altijd een tosti Hawaiquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind dat wel lekker, ben er niet heel erg gek op maar op pizza of bij kip tandori is dat wel lekker of kip kerrie
Oh dat heb ik nooit geprobeerd, tosti met gebakken ei moet ook lekker zijnquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik nam vroeger in mijn stamkroeg altijd een tosti Hawai![]()
Die waren dan ook echt heel erg lekker
Die ken ik nietquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat heb ik nooit geprobeerd, tosti met gebakken ei moet ook lekker zijn
Dat is een omelet met kaasquote:
omelet met kaas op geroosterd broodje?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is een omelet met kaasTosti bakken en daar een gebakken ei op doen
Nee dit https://www.lekkerensimpel.com/croque-madame/quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
omelet met kaas op geroosterd broodje?
dat ziet er goed uit!quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee dit https://www.lekkerensimpel.com/croque-madame/
Nou zo'n tosti heb ik nog niet geprobeerd, vanmiddag had ik wel roerei met sjalotje en tomaten..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:25 schreef Schakeltopia het volgende:
ik geloof dat ik mijn lunch maar is een keer door mrsloveable moet laten maken
lekker culinair dagje dus!quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou zo'n tosti heb ik nog niet geprobeerd, vanmiddag had ik wel roerei met sjalotje en tomaten..
Wat ga je eten?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar ff de magnetron aanslingeren...
Die eet ik morgen stamppot spruitjesquote:
Lekkerquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die eet ik morgen stamppot spruitjes
Uhu, met een grove rookworst erbij..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Lekker![]()
Meer spruiten dan aardappelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |