Het gaat zijn gangetjequote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Haloa
prima jongen, met jou ook?
oooh wat een genot!quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:01 schreef Mrsloveable het volgende:
* Mrsloveable komt even melden dat ze pozza gegeten heeft [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:01 schreef Mrsloveable het volgende:
* Mrsloveable komt even melden dat ze pozza gegeten heeft [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Vind ik wel, had niet echt zin in een vlees pizza ::Pquote:
daarom lekker happen waar je zin in hebtquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind ik wel, had niet echt zin in een vlees pizza ::P
Vind dat wel lekker, ben er niet heel erg gek op maar op pizza of bij kip tandori is dat wel lekker of kip kerriequote:
Nee dat niet, zit genoeg kaas opquote:
hearlikquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee dat niet, ziet genoeg kaas op
Ik nam vroeger in mijn stamkroeg altijd een tosti Hawaiquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind dat wel lekker, ben er niet heel erg gek op maar op pizza of bij kip tandori is dat wel lekker of kip kerrie
Oh dat heb ik nooit geprobeerd, tosti met gebakken ei moet ook lekker zijnquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik nam vroeger in mijn stamkroeg altijd een tosti Hawai![]()
Die waren dan ook echt heel erg lekker
Die ken ik nietquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat heb ik nooit geprobeerd, tosti met gebakken ei moet ook lekker zijn
Dat is een omelet met kaasquote:
omelet met kaas op geroosterd broodje?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is een omelet met kaasTosti bakken en daar een gebakken ei op doen
Nee dit https://www.lekkerensimpel.com/croque-madame/quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
omelet met kaas op geroosterd broodje?
dat ziet er goed uit!quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee dit https://www.lekkerensimpel.com/croque-madame/
Nou zo'n tosti heb ik nog niet geprobeerd, vanmiddag had ik wel roerei met sjalotje en tomaten..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:25 schreef Schakeltopia het volgende:
ik geloof dat ik mijn lunch maar is een keer door mrsloveable moet laten maken
lekker culinair dagje dus!quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou zo'n tosti heb ik nog niet geprobeerd, vanmiddag had ik wel roerei met sjalotje en tomaten..
Wat ga je eten?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar ff de magnetron aanslingeren...
Die eet ik morgen stamppot spruitjesquote:
Lekkerquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die eet ik morgen stamppot spruitjes
Uhu, met een grove rookworst erbij..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Lekker![]()
Meer spruiten dan aardappelen...
Oostenwind dan krijg je datquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Uhu, met een grove rookworst erbij..
Vond t trouwens maar frisjes buiten vandaag..
Gisteren en zondag was t beter weer..quote:
Ik moet even m'n oortjes zoeken en dan wiebel ik meequote:
die waxweazle kan het welquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ik moet even m'n oortjes zoeken en dan wiebel ik mee
Ik wou net zeggen... Suzi kent die ookquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:19 schreef suzi1 het volgende:
ooo die hoop ik later terug te kunnen kijken, van waxweazle
ik ga nu potje bingo doen
<3
fijne bingoooquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:19 schreef suzi1 het volgende:
ooo die hoop ik later terug te kunnen kijken, van waxweazle
ik ga nu potje bingo doen
<3
hups groningen hups!quote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Vergeten dat Groningen moest voetballen vanavond, dus nu maar ff snel kijken
Je bent nog hard aan t werk ?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:35 schreef engine het volgende:
Ik moet nog opletten dat ik niet de steiger af wiebel![]()
dat lijkt mij een uitstekend planquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:35 schreef engine het volgende:
Ik moet nog opletten dat ik niet de steiger af wiebel![]()
nee ik sta ook altijd op de steiger te fokkenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je bent nog hard aan t werk ?
Beter bereik zekerquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee ik sta ook altijd op de steiger te fokken
Nouja hard is misschien twijfelachtigquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je bent nog hard aan t werk ?
Je bent ieder geval bezig met ''werken''quote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:46 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja hard is misschien twijfelachtig
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je bent ieder geval bezig met ''werken''
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:46 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja hard is misschien twijfelachtig
Lekker die earlyquote:
Valbescherming omquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:13 schreef Schakeltopia het volgende:
als ik zie hoe ik op m'n stoel zit lijkt het mij erg verradelijk op een steiger
hahaha kiek em kijken ookquote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:11 schreef Mrsloveable het volgende:
Dat is pech, banaantje weg
[ twitter ]
Verdikkeme valt mijn tussendoortje nu in het water hahaquote:
Niemand thuisquote:
Dat is avondetenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vieze beestjes gespot
[ afbeelding ]
Huisgenootjesquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:21 schreef Schakeltopia het volgende:
egels zitten vol enge beestjes brrr
Toen ik keek ook niet, misschien later vanavond welquote:
We houden het scherp in de gatenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Toen ik keek ook niet, misschien later vanavond wel
Zag dat slam fm ook een livestream heeft op youtube. Niet echt mijn muziek verder.quote:
ik ken het allemaal verder niet, maar vind het best prima zo op de achtergrond. om de 20min ofzo andere dj in de studio. maar ben ook pas rond 5 uur ingeschakeld hoor, dus geen idee of dat nu toevallig is of dat het de hele dag al zo gaatquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:49 schreef engine het volgende:
[..]
Zag dat slam fm ook een livestream heeft op youtube. Niet echt mijn muziek verder.
Mixmarathonquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:49 schreef engine het volgende:
[..]
Zag dat slam fm ook een livestream heeft op youtube. Niet echt mijn muziek verder.
Gaat nog het hele weekend door ook toch?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ken het allemaal verder niet, maar vind het best prima zo op de achtergrond. om de 20min ofzo andere dj in de studio. maar ben ook pas rond 5 uur ingeschakeld hoor, dus geen idee of dat nu toevallig is of dat het de hele dag al zo gaat
ja deze show niet, maar ADE wel geloof ik. @hemarookworst weet dat soort dingenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:52 schreef engine het volgende:
[..]
Gaat nog het hele weekend door ook toch?
Ik heb me er nog niet in verdiept deze keer. Normaal is q dance ook aanwezig met een stage.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja deze show niet, maar ADE wel geloof ik. @:hemarookworst weet dat soort dingen
Zit helaas hier ipv daarquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:05 schreef Schakeltopia het volgende:
hema gaat los met z'n omgeknoopte aussie
[ afbeelding ]
wow hoe ken je die?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:15 schreef Schakeltopia het volgende:
of https://radio.trance-energy.org:8443/trance#.mp3
Dat is op YT ook vaak.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:15 schreef hemarookworst het volgende:
nee op twitch klinkt die vervormd
weet niet of ze ook elders draaien, dat deden ze bij vorige edities ook. Bij AFAS Livequote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:16 schreef Schakeltopia het volgende:
wist niet dat ze het gewoon vanuit hun eigen studio deden
heb je niet gewoon de resolutie laag staan?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:19 schreef hemarookworst het volgende:
Ja ligt denk ik aan dit apparaat dat het vervormd klinkt op twitch
kan wel. Mijn eigen laptop zit in Duitsland nuquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb je niet gewoon de resolutie laag staan?
oid
en dat de problemen niet weer terugkomenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:21 schreef Schakeltopia het volgende:
hoop dat je hem vlot weer terug hebt man
goed puntquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en dat de problemen niet weer terugkomen
en jij kent allesquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja maar nieuwe naam voor mij bedoel ik he
lol nee, vooral prog trance dj's zijn voor mij nieuwquote:
Ja, maar ik wil het casten naar mijn boxenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ga gewoon naar youtube.com dan
moeilijk weerquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil het casten naar mijn boxen
Jep staat nu op...quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:28 schreef Schakeltopia het volgende:
plug gewoon speaker aan je foon dan
ja of gewoon aux kabeltje naar de versterkertquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:31 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon vanaf pc/foon bluetooth naar speaker toch?
quote:
wie is jaap reesemaquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:33 schreef hemarookworst het volgende:
Was trouwens Jaap Reesema die dat zong net
wat danquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:31 schreef Schakeltopia het volgende:
wel grappig heb nu al een paar keer dj's iets zien vragen over de dj set, blijkbaar kan er iets niet ofzo
Vriend van Kim kotter. Gozert zonder nek.quote:
zegt mij zo nietsquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:35 schreef engine het volgende:
[..]
Vriend van Kim kotter. Gozert zonder nek.
Waarom weet ik dit..
quote:
Draadjequote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:35 schreef Schakeltopia het volgende:
daarom koptelefoon met draadje genot
lol ja nu gaat er wel een lampje brandenquote:
Van kotter seafoodquote:
Voor het eerst dat je samen met mij meewiebelt volgens mijquote:
Ik heb soms geen idee, wat jullie op hebben staanquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voor het eerst dat je samen met mij meewiebelt volgens mij
Dennisquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:44 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vind die ene wat te popiejopie
Deze manquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:47 schreef Schakeltopia het volgende:
ja dennis is sowieso een idioot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |