SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree of @Nattekat om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Het noorden ligt toch zuidelijker dan je denkt.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:32 schreef ondeugend het volgende:
Ik weet toch zeker dat ik gisteren op het journaal een weerman stellig heb horen zeggen dat het Noorden van dit land een zeer zonnige dag zou beleven en dat ik dacht; "Yes, dan kan mijn beddengoed mooi drogen aan de lijn!"
Guess what?.....
Nee want dan had ik nu wel zon.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het noorden ligt toch zuidelijker dan je denkt.
Ik woon bij die meest linkse 14 op de rand van het wolkje en het zonnetje. En raad eens, door het achteraam zie ik wolken en voor een blauwe hemel. Dus de voorspelling klopt helemaal.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:40 schreef ondeugend het volgende:
Het was Peter K.M. !
[ afbeelding ]
Zeker in het noorden zegt ie nog.
Zwaar bewolkt en 12.4 graden.
De waailap!
Zie je dat meest rechtse zonnetje met aan de rechterkant van dat zonnetje 15 staan?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:46 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Ik woon bij die meest linkse 14 op de rand van het wolkje en het zonnetje. En raad eens, door het achteraam zie ik wolken en voor een blauwe hemel. Dus de voorspelling klopt helemaal.
Nee, je leest niet goed wat ik zegquote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee want dan had ik nu wel zon.
Dan woon je waarschijnlijk net onder het bordje 15, daar komt de zon niet doorheen natuurlijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:51 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zie je dat meest rechtse zonnetje met aan de rechterkant van dat zonnetje 15 staan?
DAAR WOON IK ONDER!
Dus de voorspelling klopt helemaal niet.
Nee je zegt niet goed wat ik leesquote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, je leest niet goed wat ik zeg
Het noorden (=plek waar het zonnig is) ligt zuidelijker dan je denkt (=echte noorden)
Je woont niet in het noorden?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:57 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee je zegt niet goed wat ik lees
Lees piquote:
Ik wil niet stoken hoor, maar ik zou 'm op zijn muil slaan!quote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:40 schreef ondeugend het volgende:
Het was Peter K.M. !
[ afbeelding ]
De waailap!
In het noorden juist de meeste bewolking.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 11:40 schreef ondeugend het volgende:
Het was Peter K.M. !
[ afbeelding ]
De waailap!
Doortrekken tot kerstquote:
Precies...je kunt je dus voorstellen dat ik uitermate teleurgesteld ben in Peter K.M.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:07 schreef aloa het volgende:
[..]
In het noorden juist de meeste bewolking.![]()
[ afbeelding ]
Jaja.. dat weet ik dus maar al te goed.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal kwijt nu
[ afbeelding ]
De grap is dat het overal behalve daar zonnig is
Zou kunnen samenhangen met incorrect voorspellen van mist?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:07 schreef aloa het volgende:
[..]
In het noorden juist de meeste bewolking.![]()
[ afbeelding ]
Ach, je moet iets te grappen hebben als de rest van het land heerlijk aan het genieten is van die zonquote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jaja.. dat weet ik dus maar al te goed.
Helemaal niet grappig!
En verder plaag ik je gewoon, want leuke rendement.
Peter Dode Musseke![]()
Ik vond het behoorlijk mistig gisteravond anders.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou kunnen samenhangen met incorrect voorspellen van mist?
[ twitter ]
Dit gaat over vanmorgen, was mist voorspelt in het midden van het land.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vond het behoorlijk mistig gisteravond anders.
Nou ja, als het 's avonds laat mistig is, dan is het 's nachts ook mistig, het is gewoon vroeger opgeklaard dan verwachtquote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit gaat over vanmorgen, was mist voorspelt in het midden van het land.
Mist is vaak moeilijk idd.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou kunnen samenhangen met incorrect voorspellen van mist?
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |