Oh wat een mooie mijlpaal!quote:Op zondag 26 februari 2023 19:15 schreef Zo-is-dat het volgende:
Vandaag een nieuwe mijlpaalmijn meisje is drie
![]()
En ze ligt nu in slaap te vallen aan de borst na een heerlijk feest. Ik vier hier stilletjes het feestje nog even door en ben oh zo benieuwd hoe lang ze nog zo’n groot fan blijft![]()
![]()
Even een paar dagen wat vaker aanleggen en dan trekt het vanzelf weer bij. Vergeet niet om zelf ook even wat extra te drinken.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben de afgelopen week aan alle kanten leeggelopen door buikgriep en heb nu dus een vette productiedip
Iemand ervaring hoe lang zoiets duurt?
Mijn jongste is nu ruim 2,5 en ze gebruikt me vooral als een soort speentje, als ik op de bank zit wil ze altijd 'mama-drinken', ik heb er niet altijd zin in dus nu zegt ze er op echt een super schattig toontje 'iniminie slokje mama, asjubliefffft' en ik kan dan echt geen nee meer zeggen tegen dat snoetje..quote:Op maandag 27 februari 2023 19:49 schreef Tink89 het volgende:
Mijn jongste wordt volgende maand twee en ik stop er dan mee. Hij is er nog dol op, maar ik ben het beu. Hij drinkt alleen nog 's avonds voor het naar bed gaan en 's nachts. Ik hoop stiekem dat hij - net als z'n zus - gaat doorslapen als ik stop met voeden...
Oh en het heet 'mama drinken' en hij zegt ook ' andere!' als hij de eerste leeg heeft.
In het weekend eens proberen of dat lukt. Baby heeft het zelf ook gehad, en wil op het moment ook maar weinig drinken. Slapend aanleggen gaat oké, maar wakker weigert ze vaak.quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:22 schreef madam-april het volgende:
[..]
Even een paar dagen wat vaker aanleggen en dan trekt het vanzelf weer bij. Vergeet niet om zelf ook even wat extra te drinken.
Hij wordt zaterdag twee en de nachtvoedingen en overdagvoedingen zijn eraf. Overdag was al een tijd zo, 's nachts nu een paar weken. Hij drinkt dus alleen nog voor het slapen gaan. Ik weet nog steeds niet of ik ga stoppen, maar ik ben dan ook uverhaupt de besluiteloosheid zelve.quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:27 schreef madam-april het volgende:
[..]
Mijn jongste is nu ruim 2,5 en ze gebruikt me vooral als een soort speentje, als ik op de bank zit wil ze altijd 'mama-drinken', ik heb er niet altijd zin in dus nu zegt ze er op echt een super schattig toontje 'iniminie slokje mama, asjubliefffft' en ik kan dan echt geen nee meer zeggen tegen dat snoetje..
Echt hè, ik had ook kanonskogelsquote:Op dinsdag 18 april 2023 14:28 schreef Clubsoda het volgende:
Bizar wel, stuwing was hier echt niet te missen met die immense knoertharde dingen![]()
Wat super!quote:Op woensdag 19 april 2023 06:46 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb nog nooit stuwing gehad, het zegt volgens mijn lactatiekundige niks over de productie...
Nav tips hier over wat te doen met oudere melk in de vriezer heb ik een bericht geplaatst in een Facebookgroep voor donormelk. En een ander kindje mag nu groeien op de bijna 2 liter die ik nog in de bf vriezer had. Kreeg net een bericht dat hij het heel graag drinkt en dat ze niks hoeven weg te gooien. Zo ongelooflijk fijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |