Haha net als wanneer je bij de all you can eat sushi bent geweestquote:Op maandag 24 oktober 2022 23:42 schreef Lemijn het volgende:
Je kan niet overvoeren in de zin dat ze er niet te dik van kunnen worden. Maar ze kunnen echt wel meer drinken dan fijn is voor hun lijfje. Mijn lactatiekundige zei: sommige moeder zijn té responsief, dat is ook weer niet fijn voor ze.
Dat klinkt onmogelijk maar qua hoeveelheid melk kan het wel kloppen.
Ik was heel tevreden over dubbele van de meleda. Oude bh 2 gaatjes ingeknipt en gaan met die banaanquote:Op donderdag 27 oktober 2022 08:46 schreef Zusje123 het volgende:
Ik moet weer aan het werk en ben op zoek naar een borstkolf. Ik heb een elektrische enkele kolf, maar ik wil graag een dubbele kolf. Dat scheelt mij de helft van de tijd. Bivendien zou het prettig zijn als die handsfree is. Mijn huidige kolf moet aan de stroom en moet ik met mijn hand tegen mijn borst houden. Handsfree zou toch wat meer vrijheid geven (zo niet op werk, dan thuis).
Hebben jullie tips? Of hebben die handsfree totaal geen zuigkracht oid?
Wat je in je bh stopt. Dat ik wel tussendoor mijn kind kan troosten of iets anders kan doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:45 schreef Elleska het volgende:
Bedoel je met handsfree een kolf met accu of een kolf die je helemaal in je bh steekt zoals de elvie (is daarvoor eigenlijk al een naam? Elvie was een van de eerste maar er zijn al zoveel soorten bij gekomen)
Misschien een gekke vraag, maar waarom zou je thuis kolven als je je baby bij je hebt?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:47 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Wat je in je bh stopt. Dat ik wel tussendoor mijn kind kan troosten of iets anders kan doen.
Dat zijn de wearable kolven. Horigen heeft er inmiddels ook een.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:45 schreef Elleska het volgende:
Bedoel je met handsfree een kolf met accu of een kolf die je helemaal in je bh steekt zoals de elvie (is daarvoor eigenlijk al een naam? Elvie was een van de eerste maar er zijn al zoveel soorten bij gekomen)
Ik heb zowel bij mijn spectra s9+ als bij mijn horigen chicture nooit verschil gemerkt. Kon met beide ongeveer 2 keer een half uur op volle kracht dubbelzijdig kolven. Maar volle kracht gebruiken de meeste moeders niet volgens mijn lactatiekundige en dan houdtie het wel echt een stuk langer volquote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:00 schreef Phaidra het volgende:
Toen ik kolfde (dat is wel al een jaar of 7 geleden), vond ik het verschil tussen kolven op stroom en op accu wel groot. Bij de accu-kolf merkte ik snel verschil in zuigkracht. De eerste kolfbeurt ging dan nog wel prima, maar bij 2 of 3 was het een stuk minder. Je kan natuurlijk tussentijds opladen, maar dat moet je dan ook weer meeslepen naar je werk. En wellicht is het tegenwoordig beter, dat zou zomaar kunnen.
Ik heb bij Anna de Medela Symphony in het ziekenhuis gehad en die is wel flink krachtig, maar toen alles op gang was kolfde ik ook heel goed met mijn oude freestyle. Helaas is die toen gesneuveld bij haar 2e ziekenhuisopname, ben toen over gegaan op de freestyle flex. Die is een stuk stiller ookquote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:00 schreef Phaidra het volgende:
Toen ik kolfde (dat is wel al een jaar of 7 geleden), vond ik het verschil tussen kolven op stroom en op accu wel groot. Bij de accu-kolf merkte ik snel verschil in zuigkracht. De eerste kolfbeurt ging dan nog wel prima, maar bij 2 of 3 was het een stuk minder. Je kan natuurlijk tussentijds opladen, maar dat moet je dan ook weer meeslepen naar je werk. En wellicht is het tegenwoordig beter, dat zou zomaar kunnen.
Ja klopt. En dan draaiknopjes voorop. Vond het een flink groot apparaatquote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:11 schreef Phaidra het volgende:
In geluid kunnen ze ook heel erg verschillen ja. Fijn dat er ook positieve ervaringen zijn met accu-kolven! Ik kolfde wel altijd op standje maximaal, dat zal ook zeker wel uitmaken idd.
De symphony is toch wel gewoon aangesloten met een stekker steeds? Die ik in het ziekenhuis had destijds wel iig.
Ik heb er toevallig eentje gekocht, maar nog niet geprobeerd. Is een goedkopere versie van de Elviequote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:47 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Wat je in je bh stopt. Dat ik wel tussendoor mijn kind kan troosten of iets anders kan doen.
Om 's ochtends leeg te pompen en een voorraad in de vriezer te hebben.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:00 schreef SQ het volgende:
[..]
Misschien een gekke vraag, maar waarom zou je thuis kolven als je je baby bij je hebt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |