Mooi hequote:
Tim Kuik ditdat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat je hiermee bedoelt.
Echwa.quote:
Welke ? Ik heb zin in goede muziek.quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
V-v-v-v-vier op een rij @:lange_lans
Oh kutquote:
Ik heb je post verwijderd, wat moet Catkiller wel niet van je denken??quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:58 schreef Mortaxx het volgende:
Help @:sked door kingroland heb ik in het Ajax topic gepost
Dank voor de mention. (ik had al een like uitgedeeld maar die heb ik teruggetrokken)quote:
Geheel terecht.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 23:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dank voor de mention. (ik had al een like uitgedeeld maar die heb ik teruggetrokken)
Doe mij deze maar:quote:
Ik zie dat je vannacht weer een meltdown had, hele forum onder gekaktquote:Op woensdag 19 oktober 2022 01:03 schreef tong80 het volgende:
Iemand die Danny Vera post kan niet lekker eten. Ik hoop dat-ie zich morgen verslikt. Wel overleven.
Jeetje, heftigquote:Op woensdag 19 oktober 2022 07:58 schreef Speedfight het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Woordle 487 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
Woordle6 283 6/6
⬛⬛⬛⬛🟩⬛
🟨⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛🟨⬛🟩🟨
⬛⬛🟨🟨🟩🟨
🟨🟩🟨🟨🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Kantjeboord
Ik zou de hele dag in bed blijven met de gordijnen dichtquote:Op woensdag 19 oktober 2022 07:58 schreef Speedfight het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Woordle 487 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
Woordle6 283 6/6
⬛⬛⬛⬛🟩⬛
🟨⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛🟨⬛🟩🟨
⬛⬛🟨🟨🟩🟨
🟨🟩🟨🟨🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Kantjeboord
Goeiemorgen brother.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 06:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik zie dat je vannacht weer een meltdown had, hele forum onder gekakt
Goedemeurgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |