Praat Nederlands en wat bedoel je ?quote:
Dat je pas nog een topic met deze titel geopend hebt ..........quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Praat Nederlands en wat bedoel je ?
Linkje ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat je pas nog een topic met deze titel geopend hebt ..........
Hier ergens? https://forum.fok.nl/quote:
Cool. Ik blijf dus trouw aan mezelf en trouw aan het onderwerp.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier ergens? https://forum.fok.nl/
Oh, nog snel gevonden ook:
VBL / Vrouwen en voetbal. Het wordt nooit iets.
Mannen die op dressuurpaarden zitten ook.quote:
het is meer jouw negatieve kijk op deze zaken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mannen die op dressuurpaarden zitten ook.
Gelukkig. Homo's worden vaker positief gevonden. Kwa percentage.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:40 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
het is meer jouw negatieve kijk op deze zaken.
hoe bedoel je, had je daar ook een hekel aan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig. Homo's worden vaker positief gevonden. Kwa percentage.
Slechte ervaring met homo dressuurrijder in alcohol kliniek.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:42 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
hoe bedoel je, had je daar ook een hekel aan?
wel een reden om dan een hekel aan alcohol te krijgenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Slechte ervaring met homo dressuurrijder in alcohol kliniek.
Jammer dat John de Wolf nooit uit de kast kwam als actieve voetballerquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:45 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
wel een reden om dan een hekel aan alcohol te krijgen
soms hoef je het niet eens te zeggenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer dat John de Wolf nooit uit de kast kwam als actieve voetballer
Oh poepquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Praat Nederlands en wat bedoel je ?
Het wordt je opgedrongen. En op het eind kijk ik altijd naar alle sporten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:57 schreef marc0871 het volgende:
Joh, laat die meiden ook lekker een balletje trappen.
Als je het niks vindt, hóef je er niet naar te kijken.
Doe ik ook niet met mannenvoetbal.
Dat je met je dronken harses de afstandsbediening niet kan vinden betekent niet dat het je wordt opgedrongen.quote:
Gelukkig werd ik 's ochtend nuchter wakker, en realiseerde ik me dat ik niet met je moeder moest doorgaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:51 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Dat je met je dronken harses de afstandsbediening niet kan vinden betekent niet dat het je wordt opgedrongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |