abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206362823
Let's go!

OP aangepast.

Actuele oorlogs map.
Deze map is samengesteld uit zowel Russische als Oekraïnse bronnen.

https://deepstatemap.live/en#8/49.424/37.776
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 12:58:22 #2
451005 Grems
Clown World
pi_206362852
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 12:49 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ongehoord Nederland is hier ook nationaal te volgen. Op de staatsomroep zelfs. Dus dat zegt niks.
Is dat die omroep die laatst ongekende hoeveelheden schuim wist los te maken bij deugend Nederland toen ze overige media nadeden, met een kleine twist?
pi_206362888
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 12:55 schreef The_End het volgende:

[..]
Dit is toch een grapje of niet?
Nouja ze geloven ook vrijwel alles wat de Russische staatstelevisie zegt. Dus ik kijk nergens meer vanop.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_206362892
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 12:49 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ongehoord Nederland is hier ook nationaal te volgen. Op de staatsomroep zelfs. Dus dat zegt niks.

Het is nie veel anders dan die Russische talkshows.
Ik heb anders nog geen DEBAT gehoord hierover op de Nederlandse Televisie bijvoorbeeld op bijvoorbeeld NPO3 maar de NPO is zo vreselijk links en be-vooroordeeld dat zoiets wel niet zal gebeuren want stel je voor dat er een "verkeerde" uitkomst te voorschijn komt.
pi_206362895
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 13:01 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Nouja ze geloven ook vrijwel alles wat de Russische staatstelevisie zegt. Dus ik kijk nergens meer vanop.
Dus jij denkt dat dit nep is? Of komt het je niet goed uit wat de uitslag is?
pi_206362910
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 13:02 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Dus jij denkt dat dit nep is?
Ligt er aan wat je bedoeld met nep. Ik geloof best dat dat tv programma een poll heeft gedaan onder hun kijkers. En dat daar die % uitkwamen.

Het is alleen geen goede afspiegeling van heel Frankrijk.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_206362912
quote:

[..]
Dus jij denkt dat dit nep is? Of komt het je niet goed uit wat de uitslag is?
Jij post het, dus ik denk dat het jou goed uitkomt.
  Forum Admin dinsdag 18 oktober 2022 @ 13:05:31 #8
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_206362925
quote:

[..]
Ik heb anders nog geen DEBAT gehoord hierover op de Nederlandse Televisie bijvoorbeeld op bijvoorbeeld NPO3 maar de NPO is zo vreselijk links en be-vooroordeeld dat zoiets wel niet zal gebeuren want stel je voor dat er een "verkeerde" uitkomst te voorschijn komt.
Waar het mij om gaat is dat je niet met "Frankrijk wil" kan komen aanzetten. We nemen de mening van ON ook niet als die van geheel Nederland aan.

Geloof namelijk best dat dat sentiment leeft. Dat is hier in Nederland ook. Je ziet het zelfs op het forum ;)
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_206362967
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 13:03 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ligt er aan wat je bedoeld met nep. Ik geloof best dat dat tv programma een poll heeft gedaan onder hun kijkers. En dat daar die % uitkwamen.

Het is alleen geen goede afspiegeling van heel Frankrijk.
En natuurlijk weet jij dit 100% zeker als Frankrijk deskundige. _O-
pi_206362978
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 13:09 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Hoe weet jij dit? Woon jij in Frankrijk?
pi_206362985
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 13:05 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Waar het mij om gaat is dat je niet met "Frankrijk wil" kan komen aanzetten. We nemen de mening van ON ook niet als die van geheel Nederland aan.

Geloof namelijk best dat dat sentiment leeft. Dat is hier in Nederland ook. Je ziet het zelfs op het forum ;)
Vreemd dat we vroeger op TV live debatten hadden van gewone burgers en deskundigen en dat dit fenomeen gewoonweg verdwenen is. De VPRO was hie zeer bedreven is.
Maar onder de noemer "Vrijheid en Democratie" zijn er wel meer dingen die afgevoerd zijn in Nederland...
pi_206363006
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 13:09 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Wat? Je moet Frankrijk deskundige zijn om te snappen dat 1 poll. Van 1 tv programma. Op 1 moment. Waar maar een heel klein gedeelte van de bevolking aan mee doet geen goede afspiegeling van heel Frankrijk is. Oke joh :P

Nog even los van dat het apart is om dit te zeggen want dan kan ik de bal net zo goed terugkaatsen.
pi_206363018
OH MY GOD. Now it all makes sense!! (Nord Stream Pipeline)

Mooi filmpje over het verspreiden van "democratie" door de USA....

https://en.wikipedia.org/(...)ent_in_regime_change
en ter onderstuening van het youtube filmpje...
  Forum Admin dinsdag 18 oktober 2022 @ 13:14:56 #14
pi_206363022
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 13:11 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Vreemd dat we vroeger op TV live debatten hadden van gewone burgers en deskundigen en dat dit fenomeen gewoonweg verdwenen is. De VPRO was hie zeer bedreven is.
Maar onder de noemer "Vrijheid en Democratie" zijn er wel meer dingen die afgevoerd zijn in Nederland...
Zoals? Oprechte vraag.

Ik zie namelijk nog altijd behoorlijk veel maatschappelijk debat.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_206363041
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 13:13 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Wat? Je moet Frankrijk deskundige zijn om te snappen dat 1 poll. Van 1 tv programma. Op 1 moment. Waar maar een heel klein gedeelte van de bevolking aan mee doet geen goede afspiegeling van heel Frankrijk is. Oke joh :P

Nog even los van dat het apart is om dit te zeggen want dan kan ik de bal net zo goed terugkaatsen.
Wederom een statement wat je uit je duim zuigt.
Waar maar een heel klein gedeelte van de bevolking

Dus zullen we dan maar meteen ophouden met alle polls en debatten omdat dit toch geen zin heeft? :Y
pi_206363050
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 13:14 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Zoals? Oprechte vraag.

Ik zie namelijk nog altijd behoorlijk veel maatschappelijk debat.
Waar? Noem eens een paar van die programma's?
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 13:18:50 #17
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206363065
De pol die Maurice de hond altijd deed kwam vaak ook weinig van terecht hoe er een dag later echt gestemd werd.

Dus hangt er maar net weer vanaf hoe of wat.

Als je in Urk zou rondgaan op wie ze stemmen kwam je ook uit op de pedo partij :P
Is dat landelijk? Nee zegt dat wat over Urk.. ja :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_206363078
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 13:16 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Wederom een statement wat je uit je duim zuigt.
Waar maar een heel klein gedeelte van de bevolking

Dus zullen we dan maar meteen ophouden met alle polls en debatten omdat dit toch geen zin heeft? :Y
Nou vertel. Hoeveel % van de bevolking heeft er aan mee gedaan? Aangezien jij hier mee kwam aanzetten als bewijs dat frankrijk er klaar mee is. Heb je vast het antwoord. maar stoppen met dit soort polls als bewijs voor het punt wat je probeert te maken lijkt me idd een goed idee ^O^
  Forum Admin dinsdag 18 oktober 2022 @ 13:21:22 #19
pi_206363098
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 13:17 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Waar? Noem eens een paar van die programma's?
Nou een maatschappelijk debat wordt niet per definitie in talkshows gevoerd maar eigenlijk is en komt het in alle talkshows die ik heb gezien voor.

Maar wat dacht je van de tweede kamer.
pi_206363108
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 13:19 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Nou vertel. Hoeveel % van de bevolking heeft er aan mee gedaan? Aangezien jij hier mee kwam aanzetten als bewijs dat frankrijk er klaar mee is. Heb je vast het antwoord.
Je draait de zaak dus nu om.
Jij doet allerlei beweringen over deze poll op de Nationale televisie, ik niet.
Jij vindt het niet kloppen.
En ga ik doorvragen dan blijkt dus dat je helemaal niets van dit programma, laat staan over het stem gedrag van de Fransen, afweet.
Kortom: je leegt je onderbuik omdat de uitslag je niet aanstaat.
  Forum Admin dinsdag 18 oktober 2022 @ 13:24:31 #21
pi_206363131
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 13:22 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
En ga ik doorvragen dan blijkt dus dat je helemaal niets van dit programma, laat staan over het stem gedrag van de Fransen, afweet.
Wtf _O-

Sorry hoor maar doe je het er nou om?
pi_206363135
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 13:22 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Lol.

Jij komt met een filmpje aan. En gaat er dan maar even vanuit dat dit voor heel frankrijk telt :D En dan zegt iemand er wat van. En dan moeten wij maar gaan bewijzen dat idd weinig mensen er aan mee doen. Terwijl als je beetje logisch nadenkt je zelf ook wel weet dat niet veel mensen aan deze poll mee doen.

Kort om: Je gebruikt bronnen waar je niks van afweet puur omdat het nu toevallig zo lijkt dat het in jouw voordeel spreekt
pi_206363139
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 13:21 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Nou een maatschappelijk debat wordt niet per definitie in talkshows gevoerd maar eigenlijk is en komt het in alle talkshows die ik heb gezien voor.

Maar wat dacht je van de tweede kamer.
Ja ik heb een commissie vergadering gevolgd over de energie problematiek en oplossingen.
Er werden 2 "deskundigen" uitgenodigd.
1 Amerikaan en 1 Rus die beiden pro-Oekraine waren.
Dus deze regering werd door hun de hemel ingeprezen en moesten vooral dooooooorgaaaaannn...
Geen enkel tegengeluid uiteraard.
En zo is het op dit moment in heel Nederland/EU.
Eenzijdig propaganda en nieuws.
pi_206363156
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 13:25 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Lol.

Jij komt met een filmpje aan. En gaat er dan maar even vanuit dat dit voor heel frankrijk telt :D En dan zegt iemand er wat van. En dan moeten wij maar gaan bewijzen dat idd weinig mensen er aan mee doen. Terwijl als je beetje logisch nadenkt je zelf ook wel weet dat niet veel mensen aan deze poll mee doen.

Kort om: Je gebruikt bronnen waar je niks van afweet puur omdat het nu toevallig zo lijkt dat het in jouw voordeel spreekt
Jij beweert toch dat het allemaal niet klopt?
Dus kom maar met je onderbouwingen dat dit fake is en de uitslag niet klopt.
  Forum Admin dinsdag 18 oktober 2022 @ 13:27:42 #25
pi_206363160
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 13:25 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ja ik heb een commissie vergadering gevolgd over de energie problematiek en oplossingen.
Er werden 2 "deskundigen" uitgenodigd.
1 Amerikaan en 1 Rus die beiden pro-Oekraine waren.
Dus deze regering werd door hun de hemel ingeprezen en moesten vooral dooooooorgaaaaannn...
Geen enkel tegengeluid uiteraard.
En zo is het op dit moment in heel Nederland/EU.
Eenzijdig propaganda en nieuws.
Maar je gaat nou eenmaal veel en veel meer pro Oekraïne luitjes dan pro Rusland luitjes tegen gekomen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')