Moet je eens je te veel gekregen kinderbijslagtoeslag niet op tijd terug betalen.....quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:18 schreef platenbaas het volgende:
Blijf het toch apart vinden dat je anno 2022 nog zo ogenschijnlijk gemakkelijk van de radar kunt verdwijnen. Met alle technologie om ons heen. Hopelijk worden ze snel in goede gezondheid gevonden maar de kans daarop begint wel met de minuut af te nemen.
Wie is het dan? Komt nog weinig zinnigs uit haar gebrabbel en facebook als ik eerlijk ben.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Omdat je met twee keer klikken kunt zien wie Fieke Opdam is.
Onderzoek is volop bezig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Waarom communiceren ze dat dan niet?
Het gaat hier niet over GPS, maar wanneer voor het laatst is aangestraald, als je dat weet kun je ook heel gericht een getuigenoproep gaan doen, op die manier kun je bijvoorbeeld aan hand van dashcams kijken of ze daar nog in beeld is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Nooit helemaal exact kun je GPS bepalen.
Dat snap ik, maar als je wel de exacte locatie bekend maakt, waarom dan niet de tijd?quote:
Waar heb je het overquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het gaat hier niet over GPS, maar wanneer voor het laatst is aangestraald, als je dat weet kun je ook heel gericht een getuigenoproep gaan doen, op die manier kun je bijvoorbeeld aan hand van dashcams kijken of ze daar nog in beeld is.
Wat wil je nou horen? Dat het publiek niet alle feiten te horen krijgt? Het gaat om een minderjarig kind. Wil je haar SBN ook?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar als je wel de exacte locatie bekend maakt, waarom dan niet de tijd?
"“Het signaal van Sannes telefoon is uitgevallen tussen hectometerpaal 106,01 en 106,06”, aldus de man. " (haar vriend dus).quote:
Als ze daar heeft gereden (wat dus aannemelijk is), zullen ze ook heus wel op basis van kenteken hebben kunnen volgen waar ze precies is afgeslagen lijkt me.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar als je wel de exacte locatie bekend maakt, waarom dan niet de tijd?
Misschien wel misschien nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
"“Het signaal van Sannes telefoon is uitgevallen tussen hectometerpaal 106,01 en 106,06”, aldus de man. " (haar vriend dus).
Dan weet je toch ook hoe laat dat is?
En wat kan je verder met die informatie? Het enige wat hiermee duidelijk is dat haar telefoon ergens op die 500 meter gestopt is met werken. Dat kan zijn omdat ze hem heeft uitgezet, hij leeg is, kapot is gegaan bij een ongeval of omdat een andere invloed van buitenaf het toestel heeft uitgezet of gesloopt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:15 schreef raptorix het volgende:
Al je exact weet wanneer het signaal is uitgevallen, dan lijkt me toch ook dat je redelijk exact dat tijdstip weet?
Gast, je bent echt weer eens te dom om te poepen, als je een vermissing onderzoekt, dan zijn er 2 zaken essentieel, waar is de persoon voor het laatst gezien, en hoe laat, want dan kun je mensen vragen: Goh was u wellicht in de buurt, en heeft u wat gezien?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:22 schreef xzaz het volgende:
[..]
Wat wil je nou horen? Dat het publiek niet alle feiten te horen krijgt? Het gaat om een minderjarig kind. Wil je haar SBN ook?
Als je een tijdstip weet, dan kun je toch vragen of mensen beelden (dashcam, beveiligingscamera's) kunnen nagaan? Om misschien weer 1 minuut verder te komen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:23 schreef GereDathan het volgende:
[..]
En wat kan je verder met die informatie? Het enige wat hiermee duidelijk is dat haar telefoon ergens op die 500 meter gestopt is met werken. Dat kan zijn omdat hij leeg is, kapot is gegaan bij een ongeval of omdat een andere invloed van buitenaf het toestel heeft uitgezet of gesloopt.
Ik ken de weg niet zo goed, maar als daar een vangrail loopt op dat stuk dan kan je wel aannemen dat ze niet zomaar van de weg is geraakt.
Dit hoeft niet zo te zijn. Het signaal met de mast is verloren gegaan; heeft niks met GPS te maken maar gewoon met telecom. De telefoon hoeft niet gestopt te zijn met werken; het zend alleen geen signaal meer naar de telekom UMTS of 2G of 3G of 4G of 5G uit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:23 schreef GereDathan het volgende:
[..]
En wat kan je verder met die informatie? Het enige wat hiermee duidelijk is dat haar telefoon ergens op die 500 meter gestopt is met werken. Dat kan zijn omdat hij leeg is, kapot is gegaan bij een ongeval of omdat een andere invloed van buitenaf het toestel heeft uitgezet of gesloopt.
Ik ken de weg niet zo goed, maar als daar een vangrail loopt op dat stuk dan kan je wel aannemen dat ze niet zomaar van de weg is geraakt.
Echt, sommige users hier, echt te stom om gewoon logisch te kunnen nadenken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:24 schreef PS. het volgende:
[..]
Als je een tijdstip weet, dan kun je toch vragen of mensen beelden (dashcam, beveiligingscamera's) kunnen nagaan? Om misschien weer 1 minuut verder te komen?
Zo moeilijk lijkt het me allemaal niet.
Als het de A59 is die ze heeft gereden is het een redelijke standaard snelweg met vangrails, behoorlijke stukken rechtdoor en meestal slechts 2 baans.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:23 schreef GereDathan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Echt, sommige users hier, echt te stom om gewoon logisch te kunnen nadenken.
Je hebt geen idee waar je het over hebt. Het gaat om een kind dus we gaan niet gelijk haar hele leven in het geval van een vermissing op straat gooien; dit doe je geleidelijk naarmate de uren verstrijken. De gegevens die nu naar buitenkomen zijn data die door familieleden op internet worden gegooid. Persoonlijk zal ik daar heel voorzichtig mee zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gast, je bent echt weer eens te dom om te poepen, als je een vermissing onderzoekt, dan zijn er 2 zaken essentieel, waar is de persoon voor het laatst gezien, en hoe laat, want dan kun je mensen vragen: Goh was u wellicht in de buurt, en heeft u wat gezien?
Ja alleen leven we in een land waar we geen blackspots hebben op ons netwerk, dus wanneer je signaal wegvalt, dan is dat meestal niet omdat er geen bereik is, zoals al eerder gepost meld haar vriend dat ze altijd zeer secuur is met het opladen van haar telefoon (lijkt me ook logisch voor haar werk), dus dan is het tijdstip wel degelijk cruciale informatie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:25 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dit hoeft niet zo te zijn. Het signaal met de mast is verloren gegaan; heeft niks met GPS te maken maar gewoon met telecom. De telefoon hoeft niet gestopt te zijn met werken; het zend alleen geen signaal meer naar de telekom UMTS of 2G of 3G of 4G of 5G uit.
Ah, maar wel de namen en fotos van die personen? Daarnaast is het door de vriend zelf gemeld, en oja, het is natuurlijk super privacy gevoelig welk tijdstip dit wasquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:27 schreef xzaz het volgende:
[..]
[..]
Je hebt geen idee waar je het over hebt. Het gaat om een kind dus we gaan niet gelijk haar hele leven in het geval van een vermissing op straat gooien; dit doe je geleidelijk naarmate de uren verstrijken. De gegevens die nu naar buitenkomen zijn data die door familieleden op internet worden gegooid. Persoonlijk zal ik daar heel voorzichtig mee zijn.
Dat zeg ik toch, je kan je telefoon gewoon op vlieguitmodus zeggen. Het heeft niks te maken met de werking van de telefoon.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja alleen leven we in een land waar we geen blackspots hebben op ons netwerk, dus wanneer je signaal wegvalt, dan is dat meestal niet omdat er geen bereik is, zoals al eerder gepost meld haar vriend dat ze altijd zeer secuur is met het opladen van haar telefoon (lijkt me ook logisch voor haar werk), dus dan is het tijdstip wel degelijk cruciale informatie.
Waarom zou je je telefoon op vliegtuigmodus zetten als je de zorg over een gehandicapt kind heeft? Man man man.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:29 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, je kan je telefoon gewoon op vlieguitmodus zeggen. Het heeft niks te maken met de werking van de telefoon.
Geen signaal staat niet gelijk aan telefoon is uitgezet.
Ja dat is het. Foto's van de begeleidster zijn ook niet gedeeld door de politie alleen op facebook door familie van de in dit geval vermiste kind.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah, maar wel de namen en fotos van die personen? Daarnaast is het door de vriend zelf gemeld, en oja, het is natuurlijk super privacy gevoelig welk tijdstip dit was![]()
![]()
Dat zag je met die Gino toch ook. Walgelijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:56 schreef roos94 het volgende:
De moeder wordt beschuldigd de begeleidster wordt beschuldigd.. kom op. Waarschijnlijk een ongeluk laten we realistisch blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |