Ach niemand wil het horenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:19 schreef mootie het volgende:
Ok, ik kan niet meer luisteren, iemand anders mag verslag doen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zeker, mar toch niet op een grensoverschrijdende manier?>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Net als Bern een meeloper /grijze muisquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Sasha heeft gestemd vooral om niet zelf in de tank te komen. Heeft gestemd op degene waar ze van dacht die de meeste stemmen zou krijgen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]thx.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duhh !
[..]goed dat je dit onder een spoiler zet, ik word weer ontzettend kwaad als ik hiernaar kijk. Wat een walgelijke vent. Het is gewoon een heel klein mannetje met volgens mij best wel veel frustraties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als ik hier Babette was geweest had ik hem dus een knietje gegeven of bij het loslaten alsnog een enorme klap in zijn smoel.
[..]oh dat oogt niet okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡
Andere stream zit GJ en Nadir ... niet veel beter.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan de grote Jeff show niet meer aanhoren
Die zijn heel close toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:25 schreef HappyCharly het volgende:
Hebben babette en Martin dit uitgesproken?
Geen ideequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]SjeezisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nor maal
als ik door 20 man wordt weggestemd en ik win de challenge ga ik ook naast me schoenen lopenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:03 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ben zo ook wel even weer klaar met de Jeff ‘ik ben zo geweldig’-show. Het was ‘gruwelijk’ wat hij heeft gepresteerd, maar hij is ook bloedirritant in zijn zelfverheerlijking
Eerst zou ze op hem stemmen ,toen weer niet ,toen zei Marciano of iemand anders dat mensen toch niet weten op wie mensen stemmenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:26 schreef mootie het volgende:
Volgens GJ heeft alicia niet op Jeff gestemd
Wat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]Die had echt de eerste 4 weken worteltjes door een sonde binnen gekregen als ie dat bij mij had gefliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik verbaasde me er ook over dat niemand in greep of er op dat moment iets van zei??
Heel social media was van de rel omdat leroy in BB mogelijk over een muurtje gluurde en hier zie je niks van
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik had een waarschuwing gegeven dat ik een volgende keer bij mezelf of bij een ander een officiële klacht indienquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:24 schreef Verida het volgende:
[..]
goed dat je dit onder een spoiler zet, ik word weer ontzettend kwaad als ik hiernaar kijk. Wat een walgelijke vent. Het is gewoon een heel klein mannetje met volgens mij best wel veel frustraties.
Maar als ik hier Babette was geweest had ik hem dus een knietje gegeven of bij het loslaten alsnog een enorme klap in zijn smoel.
Het enige wat telt is of Babette dit als vervelend heeft ervarenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die had echt de eerste 4 weken worteltjes door een sonde binnen gekregen als ie dat bij mij had geflikt![]()
Ik verbaasde me er ook over dat niemand in greep of er op dat moment iets van zei??
Heel social media was van de rel omdat leroy in BB mogelijk over een muurtje gluurde en hier zie je niks van
Dat was met gluurleroy ook niet het geval. Twitter ontplofte toen. Nu niet. Dat verbaast mequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Het enige wat telt is of Babette dit als vervelend heeft ervaren
Lekker lafquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Sasha : Ik dacht dat jij Bern zou weg sturen, of iemand die we niet verwachten, zoals Rupert idd.
Jasper : Maar waarom stemde je dan op Jeffrey als je dacht dat hij zou winnen, en hij wellicht Bern zou wegsturen.
Sasha : Ja, Bern is Bern, maar ik wil zelf die tank niet in...
Ik heb dat dus gemist, ben benieuiwdquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Het enige wat telt is of Babette dit als vervelend heeft ervaren
Omdat er niemand kijktquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat was met gluurleroy ook niet het geval. Twitter ontplofte toen. Nu niet. Dat verbaast me
Iemand die een douche gluurt, of 2 mensen die het heel goed kunnen vinden die stoeienquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat was met gluurleroy ook niet het geval. Twitter ontplofte toen. Nu niet. Dat verbaast me
Getuige de paar reacties hier nu net gegeven ziet niet iedereen dat zo.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Iemand die een douche gluurt, of 2 mensen die het heel goed kunnen vinden die stoeien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |