abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206360045
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 08:31 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Als je de geschiedenis een beetje kent van Oekraïne dan is het ook iets beter te begrijpen waarom sommige mensen nazistische trekjes vertonen.

De Duitsers waren een soort van bevrijders aan het begin van WOII.

Maar heb niet het idee dat het zoveel erger dan in bijv. Nederland. Hier lopen ook genoeg gekken rond, hell ze zitten zelfs in de tweede kamer.
Nou ja, wij hadden natuurlijk ook een substantiële hoeveelheid NSBers, wat wel moet worden gezegd is dat het Facisme en Nationalisme voor de Tweede wereldoorlog niet perse als iets heel kwalijks werd gezien, net zoals dat er voor tweede wereld oorlog bijna overal een behoorlijk anti-semitische toon was, ook onder mainstream politici.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 08:43:42 #77
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_206360099
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 08:35 schreef raptorix het volgende:

[..]
Nou ja, wij hadden natuurlijk ook een substantiële hoeveelheid NSBers, wat wel moet worden gezegd is dat het Facisme en Nationalisme voor de Tweede wereldoorlog niet perse als iets heel kwalijks werd gezien, net zoals dat er voor tweede wereld oorlog bijna overal een behoorlijk anti-semitische toon was, ook onder mainstream politici.
Jup vaak genoeg van wat oudere mensen dat het ook wel een beetje: "eigen schuld" was van de Joden..

En laten we ook niet vergeten dat Homo's en Zigeuners ook niet bepaald populaire groepen waren onder de bevolking.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_206360122
quote:
Hahahahaha, mooi! :D
pi_206360172
Hongarije moet echt uit de EU getrapt worden.

twitter
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator dinsdag 18 oktober 2022 @ 08:54:16 #80
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_206360178
twitter

BIEM
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 09:01:28 #81
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_206360230
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 08:43 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Jup vaak genoeg van wat oudere mensen dat het ook wel een beetje: "eigen schuld" was van de Joden..
Vergeet het christelijk geloof niet. Dat weten "mensen van onze leeftijd" (generalisatie) niet. De joden hebben Christus verraden, "sja, dan krijg je dat" was een gemeengoede gedachte.
pi_206360265
Japan will help Ukraine restore energy infrastructure
https://www.ukrinform.net(...)-infrastructure.html
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206360391
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 09:01 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
Vergeet het christelijk geloof niet. Dat weten "mensen van onze leeftijd" (generalisatie) niet. De joden hebben Christus verraden, "sja, dan krijg je dat" was een gemeengoede gedachte.
De enige SGPer in de Tweede Kamer destijds - antisemiet Kersten - vond ook dat de nazi's een straf van God waren voor de joden en de Nederlanders. Verzet tegen de Duitsers keurde hij af en bij deportaties zweeg hij.

Nu dweept de SGP nogal met hun Israëlische broeders, maar destijds hielden ze er donkere standpunten op na.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2022 09:27:36 ]
pi_206360442
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2022 23:26 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Ja eigenlijk wel in deze oorlog. Als je voor Putin juicht ben je af. Net als dat je fout was als je voor ISIS of Hitler was.
Ik ben voor mijzelf het is niet onze oorlog. Ik wil gewoon normale prijzen voor voedsel, elektriciteit, gas, benzine enzovoorts.
pi_206360455
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 09:27 schreef Nober het volgende:

[..]
Ik ben voor mijzelf het is niet onze oorlog. Ik wil gewoon normale prijzen voor voedsel, elektriciteit, gas, benzine enzovoorts.
En wat heeft de oorlog te maken met jouw gasprijs? De marktprijs voor gas ligt alweer dik onder het niveau van voor de oorlog. Dat je nu veel moet betalen komt toch echt omdat jouw energiemaatschappij recordwinsten wil behalen.
pi_206360458
quote:

[..]
Wat een ontzettende egoist ben je dan als je dit denkt en ook nog eens durft op te schrijven zonder schaamte
pi_206360472
quote:

[..]
Denken dat de prijzen hier normaal blijven als Nederland zich afzijdig houdt :')
pi_206360498
quote:

Ik wil gewoon normale prijzen voor voedsel, elektriciteit, gas, benzine enzovoorts.
Dan moet Poetin stoppen met zijn oorlog.
pi_206360503
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 09:29 schreef Nielsch het volgende:

[..]
En wat heeft de oorlog te maken met jouw gasprijs? De marktprijs voor gas ligt alweer dik onder het niveau van voor de oorlog. Dat je nu veel moet betalen komt toch echt omdat jouw energiemaatschappij recordwinsten wil behalen.
Tjah, hadden we maar het communistisch gedachtengoed moeten omarmen ;)
(dan gingen de winsten tenminste naar een oligarch)
pi_206360535
Trouwens ik moet altijd aan deze scene denken wanneer mensen "DiT iS nIeT oNzE oOrLoG" roepen:

pi_206360544
quote:

[..]
Mooie positie maar daar schiet je niets mee op.
Dan moet je poetin vragen of hij zijn troepen terugtrekt en stopt met het klooien aan de gaskraan.
Maar eerlijk gezegd denk ik dat het al te laat is, het opblazen van NS was een onomkeerbaar punt.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_206360562
Ik wacht overigens nog steeds op die VS- of Israël-boycot, kom maar op met die ¤32 Big Macs en ¤25 falafels.
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 09:45:36 #93
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_206360590
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 09:05 schreef Aether het volgende:
Japan will help Ukraine restore energy infrastructure
https://www.ukrinform.net(...)-infrastructure.html
Grappig dat je plusjes krijgt. Iedereen heeft zich teruggetrokken uit Sakhalin-1 en -2.
Drie keer raden wie er een paar miljard in -2/Rusland gaat steken. Japan. Deal is getekend in augustus.

Ander grappig weetje, de EU importeerd 1.6 miljoen vaten Russische olie per dag.
Tot op de dag van vandaag is de EU de grootste markt voor Rusland.

Ergo: Geef het volk een forumpje, laat ze zwetsen, en in werkelijkheid betaald het de Russische oorlogsmachine.
pi_206360609
quote:

[..]
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_206360630
quote:

[..]
:') hele steden worden kapot geschoten. Massa graven gevonden etc etc. Maar boehoe je leven is 20% duurder geworden. Wat een horror!!! Hopelijk wilt Putin snel stoppen zodat Nober weer normaal zijn leven kan leiden!
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator dinsdag 18 oktober 2022 @ 09:49:48 #96
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_206360640
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 09:45 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
Grappig dat je plusjes krijgt. Iedereen heeft zich teruggetrokken uit Sakhalin-1 en -2.
Drie keer raden wie er een paar miljard in -2/Rusland gaat steken. Japan. Deal is getekend in augustus.

Ander grappig weetje, de EU importeerd 1.6 miljoen vaten Russische olie per dag.
Tot op de dag van vandaag is de EU de grootste markt voor Rusland.

Ergo: Geef het volk een forumpje, laat ze zwetsen, en in werkelijkheid betaald het de Russische oorlogsmachine.
_O_ _O_ _O_ Wauw! Was iedereen maar zo goed als PluggieOD!!1 _O_ _O_ _O_
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206360655
quote:

[..]
Ik ben ook voor mijzelf en niet voor gehandicapten, zieken en andere zwakkelingen. Ik wil gewoon normale prijzen voor voedsel, elektriciteit, gas, benzine enzovoorts.
pi_206360673
Ik ben er voor mijn onderdanen :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206360684
twitter

En doei.
  FOK!Fotograaf dinsdag 18 oktober 2022 @ 09:54:30 #100
364681 over_hedge
pi_206360711
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 09:50 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Ik ben ook voor mijzelf en niet voor gehandicapten, zieken en andere zwakkelingen. Ik wil gewoon normale prijzen voor voedsel, elektriciteit, gas, benzine enzovoorts.
Even je post verbeterd :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')