Is de moeite!quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik keek alleen naar de blije Kim D., maar nu wil ik Kim K. ook even zien
Ze hebben hem vrijwel niet gebruikt met de ontwikkelingen binnen de loods.quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Jerrold was vrijwel onzichtbaar, misschien was het een FEBO opdracht ...
quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Jerrold was vrijwel onzichtbaar, misschien was het een FEBO opdracht ...
Hij heeft al eerder gezegd om op Jerrold te gaanquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gewoon een feit.
gebeurde al eerder in vorige realities, dat weten we omdat oud-bewoners uit de school klapte
Dat was het zeker, die verbaasde kop van Kim K., de lichaamstaal van Marciano zegt ook genoegquote:
Hij stonkquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben hem vrijwel niet gebruikt met de ontwikkelingen binnen de loods.
quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:11 schreef D. het volgende:
Ik keek nog even het filmpje terug van Jeff's opdracht
Dat hoofd van Kim K. zodra Jeff het gehaald had
"not amused"
Mario is it you>quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:17 schreef Kakadylo het volgende:
Normaliter zou een Moraima in haar broek moeten schijten bij het openbaren van zo'n opdracht maar nee hoor kutgroep!![]()
En toen hij zijn rondje liepquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Net toen Jeff eruit klauterde was het 'erger'
wanda zou ook stoppen met boksenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |