SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:08 schreef Moeraskat het volgende:
Smerig met die armband in dat beslag
Blijkbaar is er ook nog een andere pact , en die stemmen niet op Marciano. hij ook niet op hunquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:08 schreef Kakadylo het volgende:
Stiekem hoopte ik op Marciano. Hijzelf vreesde het volgens mij ook.
quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit staat nu online ...
heldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Vraag mij af of hij alle vrijheid had met zijn keuze.quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Voor mij ook, maar hij had vandaag een betere keus moeten maken ...
quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit staat nu online ...
TopperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
jeff denkt dat Marciano de volgende keer op hem stemtquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Blijkbaar is er ook nog een andere pact , en die stemmen niet op Marciano. hij ook niet op hun
Krijgen we dit weer..quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vraag mij af of hij alle vrijheid had met zijn keuze.
Als de productie bepaalde personen absoluut niet uit het programma willen, laten ze die beslissing echt niet over aan een bewoner.
Er zit een verschil tussen groepsstemmen of het alleenrecht hebbenquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
jeff denkt dat Marciano de volgende keer op hem stemt
hij zij meteen Jerrold buiten tegen Isaacquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als de productie bepaalde personen absoluut niet uit het programma willen, laten ze die beslissing echt niet over aan een bewoner.
Denk dat het de productie niets uitmaakt wie er uit gaat.quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Jerrold was vrijwel onzichtbaar, misschien was het een FEBO opdracht ...quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:09 schreef spapaars het volgende:
Als de productie bepaalde personen absoluut niet uit het programma willen, laten ze die beslissing
echt niet over aan een bewoner.
Gewoon een feit.quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:10 schreef Moeraskat het volgende:
ge realities, doordat oud-bewoners
[..]
Krijgen we dit weer..
Ik keek alleen naar de blije Kim D., maar nu wil ik Kim K. ook even zienquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:11 schreef D. het volgende:
Ik keek nog even het filmpje terug van Jeff's opdracht
Dat hoofd van Kim K. zodra Jeff het gehaald had
"not amused"
Mooi he? zij had de boel opgezet om op Jeffrey te gaan. Ze wist zeker dat hij het niet kon halenquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:11 schreef D. het volgende:
Ik keek nog even het filmpje terug van Jeff's opdracht
Dat hoofd van Kim K. zodra Jeff het gehaald had
"not amused"
quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Jerrold was vrijwel onzichtbaar, misschien was het een FEBO opdracht ...
De productie wilde natuurlijk Jeff ook nog niet kwijt lijkt mijquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat moet ik ook nog ff kijkenquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik keek alleen naar de blije Kim D., maar nu wil ik Kim K. ook even zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |