het heet niet long covid omdat het met de longen te maken heeft.quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
en kan ook zeker met de longen te maken hebben
Mensen willen gewoon interessant doen alsof ze half dood gaan aan de griep boeien moet je je immuunsysteem maar op peil houden, is er niks aan de hand.quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:54 schreef Verida het volgende:
[..]
het heet niet long covid omdat het met de longen te maken heeft.
dat is een misverstand wat bij erg veel mensen leeft.
neequote:Op maandag 17 oktober 2022 19:54 schreef Verida het volgende:
[..]
het heet niet long covid omdat het met de longen te maken heeft.
dat is een misverstand wat bij erg veel mensen leeft.
ik kijk af en toe om caps te maken maar ik luister nietquote:Op maandag 17 oktober 2022 19:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan niet naar die valse takken kijken
Heldinquote:Op maandag 17 oktober 2022 19:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik kijk af en toe om caps te maken maar ik luister niet
Oh god daar gaan we weer...quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:55 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Mensen willen gewoon interessant doen alsof ze half dood gaan aan de griep boeien moet je je immuunsysteem maar op peil houden, is er niks aan de hand.
Allebei erg vervelendquote:Op maandag 17 oktober 2022 19:57 schreef Charmian het volgende:
Ik vind die kimk eigenlijk nog vervelender dan ratel wanda. Ze verdient een marciano.
Ze verdienen elkaarquote:Op maandag 17 oktober 2022 19:57 schreef Charmian het volgende:
Ik vind die kimk eigenlijk nog vervelender dan ratel wanda. Ze verdient een marciano.
quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:55 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Mensen willen gewoon interessant doen alsof ze half dood gaan aan de griep boeien moet je je immuunsysteem maar op peil houden, is er niks aan de hand.
sasha maakt hem saaierquote:Op maandag 17 oktober 2022 19:57 schreef greysbones het volgende:
Bern heeft nog nooit zoveel gepraat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |