Klopt, en ook ik was één van die users die fout zat. Dat ontken ik niet, en vergeef mij, gewoon niet zoveel vertrouwen in de rechtstaat. Ik sta ook versteld dat er zo'n zware straffen worden gegeven en ben tevreden dat een rechter dit hard afstraft.quote:Op vrijdag 18 november 2022 11:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Hoeveel users ik niet heb gezien die dachten dat zelfs Sanil alleen maar beetje hoefde te schoffelen.
Je denkt dat het aan de rechter zelf ligt? Het ligt aan het bewijs en dat is er, volgens de wet, niks meer en niks minder en dan kan er gestraft worden zoals dat in het wetboek staat.quote:Op vrijdag 18 november 2022 11:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Klopt, en ook ik was één van die users die fout zat. Dat ontken ik niet, en vergeef mij, gewoon niet zoveel vertrouwen in de rechtstaat. Ik sta ook versteld dat er zo'n zware straffen worden gegeven en ben tevreden dat een rechter dit hard afstraft.
En terecht. Ik kom toch ook mijn gram niet halen ofzoquote:Op vrijdag 18 november 2022 11:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Klopt, en ook ik was één van die users die fout zat. Dat ontken ik niet, en vergeef mij, gewoon niet zoveel vertrouwen in de rechtstaat. Ik sta ook versteld dat er zo'n zware straffen worden gegeven en ben tevreden dat een rechter dit hard afstraft.
Ja, factor 3 lager of zo.quote:Op vrijdag 18 november 2022 11:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hoofdverdachten komen er af met een lagere straf dan de eis toch?
(Sanil nog niet bekend)
quote:Op vrijdag 18 november 2022 11:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Sanil komt niet snel meer aan een stageplaats.
quote:Straffen in soortgelijke zaken naar gekeken. Celstraf, lange straf, minder lang dan eis: 7 jaar.
Zitten niet vastquote:Op vrijdag 18 november 2022 11:24 schreef Bugno3 het volgende:
Met aftrek van het voorarrest staan ze allemaal toch gelijk (of bijna) weer buiten?
die was 10quote:Op vrijdag 18 november 2022 11:25 schreef StephanL het volgende:
7 jaar. Dan ben ik benieuwd naar de eis van OM
Neequote:Op vrijdag 18 november 2022 11:24 schreef Bugno3 het volgende:
Met aftrek van het voorarrest staan ze allemaal toch gelijk (of bijna) weer buiten?
M.u.v. Sanil Totaaldebiel dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |