Jammer dat de enige persoon die een beetje vervelend aanwezig is in dit topic iemand met een blauw kleurtje is.quote:Op vrijdag 18 november 2022 11:14 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben erg benieuwd wat de d66-rechters roepers vinden van deze vonnissen
STAAT NA EEN JAAR ALWEER BUITEN BLBLAquote:Op vrijdag 18 november 2022 11:14 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben erg benieuwd wat de d66-rechters roepers vinden van deze vonnissen
het zijn kleine kutkinderen, alsof je die met u aanspreektquote:Op vrijdag 18 november 2022 11:16 schreef Stoorzendert het volgende:
Is het normaal dat de rechter de verdachte met jij en je aanspreekt?
Hoezo? Hoeveel users ik niet heb gezien die dachten dat zelfs Sanil alleen maar beetje hoefde te schoffelen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 11:15 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Jammer dat de enige persoon die een beetje vervelend aanwezig is in dit topic iemand met een blauw kleurtje is.
maar wel volwassenenrecht toepassen?quote:Op vrijdag 18 november 2022 11:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
het zijn kleine kutkinderen, alsof je die met u aanspreekt
Die kkrechter moet respect tonen wollah.quote:Op vrijdag 18 november 2022 11:16 schreef Stoorzendert het volgende:
Is het normaal dat de rechter de verdachte met jij en je aanspreekt?
Ze worden berecht als volwassenen, dus spreek je die toch ook aan als volwassenen?quote:Op vrijdag 18 november 2022 11:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
het zijn kleine kutkinderen, alsof je die met u aanspreekt
Dat zeg ik niet. Is gewoon een vorm van professionaliteit. Voor de rest boeit het me niet hoe die ratten aangesproken worden. Viel me opquote:Op vrijdag 18 november 2022 11:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die kkrechter moet respect tonen wollah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |