Ik vind vloeken een voorbeeld van een andere orde. Daar gaat het om mensen die er aanstoot aan nemen om een overtuiging, een geloof. Bij de andere dingen die bediscussieerd worden gaat het om mensen raken in wie ze zijn, zonder dat daar enige keuze mee gemoeid is.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:04 schreef Tink89 het volgende:
Al vind ik niet vloeken wel een echte uitdaging. Wat dat is toch wel echt een van mijn slechtste gewoontes denk ik.
Ik vind vloeken ook van een andere orde, maar niet omdat religie een keuze is. Islamofobie kan bijvoorbeeld net zo kwalijk zijn als racisme of homofobie. Maar dat ik vloek, betekent niet dat ik andermans religie niet respecteer, enkel dat ik niet gebonden ben door de regels van die religie.quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind vloeken een voorbeeld van een andere orde. Daar gaat het om mensen die er aanstoot aan nemen om een overtuiging, een geloof. Bij de andere dingen die bediscussieerd worden gaat het om mensen raken in wie ze zijn, zonder dat daar enige keuze mee gemoeid is.
Huidskleur of geaardheid is een gegeven, religie een keuze.
Whaha hier idem. Ik ben erg goed in schuttingtaal.. vooral in de auto 🤣🤣quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:51 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben ook erg schuttingtalig ja.
Gelukkig ben ik niet religieus dus ik geloof niet in zonde![]()
Daar ging het een tijdje geleden over in het kleutertopic! Volgens mij heeft @Quoi er eentje!quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:27 schreef littledrummergirl het volgende:
heeft iemand ervaring met plaswekkers voor een kleuter? huren of kopen? wat is een handig merk?
Luvion Prestige Touch! (als het nog zo heet). Ik hoor niks, dus ben fan van babyfoons met groot duidelijk scherm die op 1 apart kanaal zitten (je moet het scherm en de camera 'pairen'). Die van mij doet het nog aardig na 7 jaarquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:37 schreef Bami het volgende:
Ik heb ook een klassieke OUD vraag waarmee ik graag inbreek in het gesprek.
Voordat ik onze baby op een andere kamer op bed leg dan waar ik ben wil ik graag een babyfoon optie met beeld hebben, omdat het anders heel lastig wordt om haar vroege hongersignalen op te pikken.
Echter, ik wil dan wel graag een veilige optie, dus met zo min mogelijk kans dat anderen bij de beelden van onze babyfoon komen. Zijn hier mensen met aanraders daarvoor?
Kies voor een camera die niet op wifi kan/gaat. Dect babyfoons zijn versleuteld en dus veilig.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:37 schreef Bami het volgende:
Ik heb ook een klassieke OUD vraag waarmee ik graag inbreek in het gesprek.
Voordat ik onze baby op een andere kamer op bed leg dan waar ik ben wil ik graag een babyfoon optie met beeld hebben, omdat het anders heel lastig wordt om haar vroege hongersignalen op te pikken.
Echter, ik wil dan wel graag een veilige optie, dus met zo min mogelijk kans dat anderen bij de beelden van onze babyfoon komen. Zijn hier mensen met aanraders daarvoor?
Kopen via marktplaats met meerdere broekjes. Zolang gebruik je het niet.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:27 schreef littledrummergirl het volgende:
heeft iemand ervaring met plaswekkers voor een kleuter? huren of kopen? wat is een handig merk?
Volgens mij raden ze dat pas aan vanaf een jaar of 7, althans dat was jaren geleden toen wij het gebruikten (urifoon mickey meen ik).quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:27 schreef littledrummergirl het volgende:
Niet van mijquote:Op maandag 17 oktober 2022 19:28 schreef Nijna het volgende:
[..]
Volgens mij raden ze dat pas aan vanaf een jaar of 7, althans dat was jaren geleden toen wij het gebruikten (urifoon mickey meen ik).
Ik kan even de kast in duiken om te zien of ik nog wat heb liggen, wellicht nog meidenbroekjes (heb even zo niet voor me of je j/m broekjes nodig zou hebben), de sensor deed het toen bij ons niet heel goed meer. Maar ik had hem al 2e hands (volgens mij van Vicky?)... ik ga even kijken, kom er later op terug, dus help me er gerust aan herinneren... want ik vergeet nog wel eens wat met mn volle hoofd op t moment.
Nou was het van iemand anders hierquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:14 schreef Vicky het volgende:
[..]
Niet van mij
Wij hebben er nooit 1 gehad
quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:16 schreef Hupje het volgende:
De juf van mijn kind heeft zich vanmiddag ziekgemeld met corona. Balen voor haar, maar ook afwachten dus of vakantie er volgende week in zit voor ons. Fingers crossed.
Ik heb er vorige week 1 op marktplaats gekocht, een rodger.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:27 schreef littledrummergirl het volgende:
ohquote:Op maandag 17 oktober 2022 19:28 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Kopen via marktplaats met meerdere broekjes. Zolang gebruik je het niet.
Ik had een set van rodger, werkte perfect! Na een week was hij al 90% nachtzindelijk, na drie weken helemaal. Wel word aangeraden om er pas met 7 jaar mee te starten. Die van mij was 6 en daarbij werkte het al goed.
Bij dochter in de klas waren 2 kinderen met Corona, maar voor de rest heeft geen enkel kind het gekregen. Duimen maar!quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:16 schreef Hupje het volgende:
De juf van mijn kind heeft zich vanmiddag ziekgemeld met corona. Balen voor haar, maar ook afwachten dus of vakantie er volgende week in zit voor ons. Fingers crossed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |