abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 oktober 2022 @ 15:14:26 #1
319308 Tink89
To live is to dance
pi_206352835
En hier weer verder!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_206353540
Ik ben geloof ik verdomd weinig keer in mijn leven een minderheid geweest.

Ja, OK. Hier in het land waar ik woon ben ik één van de weinigen met een OK accent. Al klinkt iedereen om me heen wel liever dan ikzelf. :7
pi_206353976
Vinden ze niet juist dat jouw accent raar is, in plaats van OK? :P

Ik ben nergens een minderheid inderdaad. Wel ben ik kleiner dan gemiddeld en het komt best wel eens voor dat ik daardoor letterlijk over het hoofd word gezien. Dat maakt me verdrietig en ik denk dat dat ergens wel raakvlakken heeft met een minderheid zijn. Het gevoel dat je niet gezien wordt, er niet toe doet. Dat is gewoon een naar gevoel.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_206353978
quote ipv edit :(
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_206353987
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 15:04 schreef Tink89 het volgende:
Al vind ik niet vloeken wel een echte uitdaging. Wat dat is toch wel echt een van mijn slechtste gewoontes denk ik.
Ik vind vloeken een voorbeeld van een andere orde. Daar gaat het om mensen die er aanstoot aan nemen om een overtuiging, een geloof. Bij de andere dingen die bediscussieerd worden gaat het om mensen raken in wie ze zijn, zonder dat daar enige keuze mee gemoeid is.

Huidskleur of geaardheid is een gegeven, religie een keuze.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_206354066
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2022 17:13 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik vind vloeken een voorbeeld van een andere orde. Daar gaat het om mensen die er aanstoot aan nemen om een overtuiging, een geloof. Bij de andere dingen die bediscussieerd worden gaat het om mensen raken in wie ze zijn, zonder dat daar enige keuze mee gemoeid is.

Huidskleur of geaardheid is een gegeven, religie een keuze.
Ik vind vloeken ook van een andere orde, maar niet omdat religie een keuze is. Islamofobie kan bijvoorbeeld net zo kwalijk zijn als racisme of homofobie. Maar dat ik vloek, betekent niet dat ik andermans religie niet respecteer, enkel dat ik niet gebonden ben door de regels van die religie.
pi_206354282
Ik vloek echt nooit, nooit gedaan ook. Schelden ook niet.
Ik ben niet gelovig opgevoed, maar daar waren mijn ouders wel strikt in. En wij nu naar B ook, ik vind dat gewoon niet netjes.

Ik ken eigenlijk ook vrij weinig mensen die vloeken bedenk ik me, mijn vrienden heb ik het volgens mij ook niet horen doen. Maar goed, ik zou ook niet corrigeren, tenzij je dus mijn kind bent. Want not my problem.

Ik heb best diverse mensen om me heen, niet bewust dat is zo gegroeid door de jaren heen. Dus ook mensen die op 1 of andere manier als minderheid door het leven moeten.
Mijn werkgever besteedt er veel aandacht aan. Een klein voorbeeld is de geBarista. En wij kunnen ook curussen volgen in gebarentaal en elke meeting is er op verzoek een gebarentolk bij.
pi_206354374
Ik zeg weleens dat ik 3 talen spreek: Nederlands, Engels en Schuttingtaal. :')
Verder ben ik heel netjes en geen tuig maar vloeken is wel echt mijn zonde. :@
pi_206354379
Ik ben ook erg schuttingtalig ja.

Gelukkig ben ik niet religieus dus ik geloof niet in zonde :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_206354590
Wacht wacht wacht, ik zeg wel eens kutjebef als er iets misgaat. En in schrijftaal gaat er wel eens een klote uit.
pi_206354727
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2022 17:51 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben ook erg schuttingtalig ja.

Gelukkig ben ik niet religieus dus ik geloof niet in zonde :D
Whaha hier idem. Ik ben erg goed in schuttingtaal.. vooral in de auto 🤣🤣
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_206354756
heeft iemand ervaring met plaswekkers voor een kleuter? huren of kopen? wat is een handig merk?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_206354889
Ik heb ook een klassieke OUD vraag waarmee ik graag inbreek in het gesprek. :D
Voordat ik onze baby op een andere kamer op bed leg dan waar ik ben wil ik graag een babyfoon optie met beeld hebben, omdat het anders heel lastig wordt om haar vroege hongersignalen op te pikken.
Echter, ik wil dan wel graag een veilige optie, dus met zo min mogelijk kans dat anderen bij de beelden van onze babyfoon komen. Zijn hier mensen met aanraders daarvoor?
pi_206354914
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 18:27 schreef littledrummergirl het volgende:
heeft iemand ervaring met plaswekkers voor een kleuter? huren of kopen? wat is een handig merk?
Daar ging het een tijdje geleden over in het kleutertopic! Volgens mij heeft @Quoi er eentje! :)

quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 18:37 schreef Bami het volgende:
Voordat ik onze baby op een andere kamer op bed leg dan waar ik ben wil ik graag een babyfoon optie met beeld hebben, omdat het anders heel lastig wordt om haar vroege hongersignalen op te pikken.
Echter, ik wil dan wel graag een veilige optie, dus met zo min mogelijk kans dat anderen bij de beelden van onze babyfoon komen. Zijn hier mensen met aanraders daarvoor?
Luvion Prestige Touch! (als het nog zo heet). Ik hoor niks, dus ben fan van babyfoons met groot duidelijk scherm die op 1 apart kanaal zitten (je moet het scherm en de camera 'pairen'). Die van mij doet het nog aardig na 7 jaar :)
pi_206355314
Ik durf niet te zeggen dat ik nooit vloek, want als ik mijn kleine teen keihard stoot tegen de tafelpoot wil er nog wel eens een gvd ontsnappen. :@
pi_206355416
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 18:37 schreef Bami het volgende:
Kies voor een camera die niet op wifi kan/gaat. Dect babyfoons zijn versleuteld en dus veilig.
pi_206355424
quote:
Kopen via marktplaats met meerdere broekjes. Zolang gebruik je het niet.

Ik had een set van rodger, werkte perfect! Na een week was hij al 90% nachtzindelijk, na drie weken helemaal. Wel word aangeraden om er pas met 7 jaar mee te starten. Die van mij was 6 en daarbij werkte het al goed.
pi_206355429
quote:
Volgens mij raden ze dat pas aan vanaf een jaar of 7, althans dat was jaren geleden toen wij het gebruikten (urifoon mickey meen ik).
Ik kan even de kast in duiken om te zien of ik nog wat heb liggen, wellicht nog meidenbroekjes (heb even zo niet voor me of je j/m broekjes nodig zou hebben), de sensor deed het toen bij ons niet heel goed meer. Maar ik had hem al 2e hands (volgens mij van Vicky?)... ik ga even kijken, kom er later op terug, dus help me er gerust aan herinneren... want ik vergeet nog wel eens wat met mn volle hoofd op t moment.
Fake it till you make it...
pi_206356411
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 19:28 schreef Nijna het volgende:

[..]
Volgens mij raden ze dat pas aan vanaf een jaar of 7, althans dat was jaren geleden toen wij het gebruikten (urifoon mickey meen ik).
Ik kan even de kast in duiken om te zien of ik nog wat heb liggen, wellicht nog meidenbroekjes (heb even zo niet voor me of je j/m broekjes nodig zou hebben), de sensor deed het toen bij ons niet heel goed meer. Maar ik had hem al 2e hands (volgens mij van Vicky?)... ik ga even kijken, kom er later op terug, dus help me er gerust aan herinneren... want ik vergeet nog wel eens wat met mn volle hoofd op t moment.
Niet van mij :)
Wij hebben er nooit 1 gehad
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_206356465
De juf van mijn kind heeft zich vanmiddag ziekgemeld met corona -O-. Balen voor haar, maar ook afwachten dus of vakantie er volgende week in zit voor ons. Fingers crossed.
pi_206356586
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2022 20:14 schreef Vicky het volgende:

[..]
Niet van mij :)
Wij hebben er nooit 1 gehad
Nou was het van iemand anders hier ;)
pi_206356589
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 20:16 schreef Hupje het volgende:
De juf van mijn kind heeft zich vanmiddag ziekgemeld met corona -O-. Balen voor haar, maar ook afwachten dus of vakantie er volgende week in zit voor ons. Fingers crossed.
-O-
pi_206356856
quote:
Ik heb er vorige week 1 op marktplaats gekocht, een rodger.
De eerste nacht geen wekker gehoord, is ze dus volledig droog gebleven die nacht. :')
Daarna wel 1-2x per nacht de wekker, nu 4 nachten in gebruik. Kleuter wordt zelf wakker, drukt de wekker uit en gaat plassen. Ondertussen trek ik de lakens van het bed zodat ze bij terugkomst meteen verder kan slapen. Maar kan dus nog niets zeggen over het resultaat, of hoelang het duurt.

In de handleiding staat vanaf 5 jaar. Dat is ze en ze is zelf gemotiveerd, vandaar dat ik het wel aandurfde om ermee te beginnen.
pi_206356859
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 19:28 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Kopen via marktplaats met meerdere broekjes. Zolang gebruik je het niet.

Ik had een set van rodger, werkte perfect! Na een week was hij al 90% nachtzindelijk, na drie weken helemaal. Wel word aangeraden om er pas met 7 jaar mee te starten. Die van mij was 6 en daarbij werkte het al goed.
oh :D mijn kleuter is pas vijf. maar was eerder wel al ruim een half jaar zindelijk snachts :? was ineens weer over toen we met vakantie gingen. Ik dacht het komt wel weer (uit zichzelf net als de eerste keer) maar tot nu toe weinig succes.

ik ga me eens wat inlezen op die leeftijd, thnx ^O^
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  Moderator maandag 17 oktober 2022 @ 20:46:48 #25
382129 crew  Donna
pi_206356881
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 20:16 schreef Hupje het volgende:
Bij dochter in de klas waren 2 kinderen met Corona, maar voor de rest heeft geen enkel kind het gekregen. Duimen maar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')