Dat kloptquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij ging dit toch niet meer kijken?
Jou hadden ze moeten cancelen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:22 schreef LordVoldermort het volgende:
Deze onzin hadden ze moeten cancelen
Aan het budget ligt het niet, het zit hem meer in de EO familiedag uitdrukkingen op het gezicht van de cast.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:18 schreef GGMM het volgende:
Ik heb besloten dit niet meer te gaan kijken sorry
Ik verlaat dit topic
Sneuneus.quote:
quote:
Critic reviews blijven een mixed bag inderdaad, spelen veel belangen en parent companies mee, en zijn daardoor vaak niet representatief voor de mening van de gemiddelde kijker.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Nogal verschillende reviews te lezen online
[ x ]
Waarschijnlijk Númenor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:56 schreef Discombobulate het volgende:
Waar zeilen die mensen eigenlijk heen op het begin?
Wel heel toevallig dat dat precies ook het stuk was uit seizoen één waar Galadriel op een schip zat en ze elkaar tegenkwamen.
Het is wel aardig, maar LOTR blijft gewoon de ultieme GOAT.
Oja, en al die donkere elven met kort haar.![]()
Toevallig in de zin van dat Galadriel daar ook in de buurt was op de grote boze zee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:24 schreef Zefi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Númenor.
Dat is niet toevallig, want met dat stuk laten ze zien wat er voorafging aan die ontmoeting tussen Galadriel en Halbrand op het schip (wat je niet zag in seizoen 1). Ze herhalen dat stuk met meer achtergrondinformatie.
Ik begrijp je niet .... Galadriel sprong van een schip, zodoende dreef ze in die grote zee. Ze had een reden om te springen. Dus het was niet toevallig.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:37 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Toevallig in de zin van dat Galadriel daar ook in de buurt was op de grote boze zee.
Zee is mega groot. Galadriel op een schip. Sauron op een schip. Beide schepen vergaan. Toevallig dat ze elkaar vinden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet .... Galadriel sprong van een schip, zodoende dreef ze in die grote zee. Ze had een reden om te springen. Dus het was niet toevallig.
Heb je seizoen 1 gezien. Misschien details vergeten ?
Seizoen was toch wel boeiend en veel mooie kleding en landschappen, paleisopnames . Maar ik miste de humor van hobbits en dwergen die je zag in voorgaande tolkienverfilmingen. Die humor was er wel, doch te weinig in S1
Niet toevallig hoor... het stond in het script. Ze wilde niet vertrekken om haar broer te wreken en Sauron te doden. De eerste meeting met haar aartsvijand Sauron is een plotwendingquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:50 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zee is mega groot. Galadriel op een schip. Sauron op een schip. Beide schepen vergaan. Toevallig dat ze elkaar vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |