Dit soort gedrag krijgt van mij alleen maar een dikke, vette middelvinger.quote:Als ik mijn baan verlies wil ik nog wel een tijdje uit de staatsruif eten
Want? Betaalt hij zelf al jaren belasting voor.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dit soort gedrag krijgt van mij alleen maar een dikke, vette middelvinger.
Nee het is bedoeld om te overbruggen, niet om uit te rusten.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:45 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Want? Betaalt hij zelf al jaren belasting voor.
Dat doet hij dan toch ook? Bedrijf werkt hem eruit, niet andersom.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee het is bedoeld om te overbruggen, niet om uit te rusten.
Een tijdje uit de staatsruif vreten =/= periode tussen twee banen overbruggen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:46 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dat doet hij dan toch ook? Bedrijf werkt hem eruit, niet andersom.
Dat jij deze opmerking plaatst, zegt ook alweer genoeg.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:45 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Want? Betaalt hij zelf al jaren belasting voor.
Als ik je op basis van je pohi zo eens inschat, bén je al boventallig, maar weten ze het alleen nog niet. Ik zet dan ook in op een dikke 'ja, jij vliegt er voor het einde van het jaar uit'.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:26 schreef sirdanilot het volgende:
Het zal me verbazen als ik niet boventallig verklaard word voor eind dit jaar.
Lijkt me leuk maar ik denk dat ik meer verdien aan IT-gerelateerde cursussen dan aan soft skills gerelateerd zoals je hier suggereert.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:03 schreef Queller het volgende:
[..]
Beste tip: doe eens een traject voor persoonlijkheidsontwikkeling. Er is ruimte voor verbetering, dus grote kans dat je ervan opknapt
Beidequote:Op maandag 17 oktober 2022 12:45 schreef raptorix het volgende:
Terug naar Nederland? Om je studieschuld af te betalen, of om een huis te kopen?
Waarom niet allebei?quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:52 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat jij deze opmerking plaatst, zegt ook alweer genoeg.
Het is een vangnet. Niet iets om even van te genieten.
Smoothiebar en koffiezetapparaat meemen voor thuis, zo te lezen missen ze er toch niks aan als niemand op kantoor is.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:26 schreef sirdanilot het volgende:
Zijn er verder nog tips wat je kan doen met deze tijd voordat het zwaard van Damocles valt?
RIP🙏🙏🙏quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:26 schreef sirdanilot het volgende:
Ik ben nog over maar gezien de mensen die hier nog zitten en de recente aankondigingen en hoe deze worden opgevat door management, denk ik dat mijn dagen geteld zijn.
Omdat het een vangnet is en geen vakantietoeslag o.i.d. Triest gedrag als je het wél als een kleine vakantie gaat gebruiken. Je rustmomenten krijg je via verlof van je werk, niet via de staat.quote:
Omdat hij hiermee wéér een compleet verkeerd beeld gaat creëren door het te gebruiken als vakantietoeslag.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:14 schreef Lienekien het volgende:
Waarom is dat ‘uit de staatsruif eten’ überhaupt een onderwerp van discussie als TS zegt te zoeken naar de beste strategie en hij zelf ook nog aangeeft dat hij van de Ierse WW amper zijn huur kan betalen?
Vakantietoeslag boven op wat? Leven van zijn spaargeld?quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:15 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Omdat hij hiermee wéér een compleet verkeerd beeld gaat creëren door het te gebruiken als vakantietoeslag.
Toch werkt het wel zo, ook al vind jij dat het niet moreel is. Er bestaat nu eenmaal een WW (equivalent). Of jij dat nou leuk vindt, of niet.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:14 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Omdat het een vangnet is en geen vakantietoeslag o.i.d. Triest gedrag als je het wél als een kleine vakantie gaat gebruiken. Je rustmomenten krijg je via verlof van je werk, niet via de staat.
En in de IT werkt,quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Een tijdje uit de staatsruif vreten =/= periode tussen twee banen overbruggen.
Maar deze user kennende wilde hij gewoon graag op de 23848237489e verschillende manier melden dat hij in Ierland woonachtig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |