Met een iets mindere keeper bij Excelsior win je vandaag met 10-0.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, en toch is het maar heel erg matig ........
Excelsior is ook wel echt een parodie op een voetbalclub.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:43 schreef manny het volgende:
Slordig en dan zo winnen. Wat een competitie….
Dat is Feyenoord ook. Stukje 10-0quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Excelsior is ook wel echt een parodie op een voetbalclub.
Kan je natuurlijk ook zand in de ogen strooien.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Met een iets mindere keeper bij Excelsior win je vandaag met 10-0.
Ik vind het fijn dat Ajax blijft voetballen en gretig is. Excelsior kan er natuurlijk niks van, maar Ajax heeft net een paar flinke tikken gehad tegen Napoli. Ze spelen die tegenslagen wel lekker van zich af.
Een Vlo toevallig?quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:44 schreef PicoMMP het volgende:
Conceicao doet me denken aan iemand die hij Ajax heeft gespeeld, maar ik kan er de vinger niet op leggen.
Al die Rotterdamse kutclubjes kunnen dan beter ook fuseren tot 1 groot Sparta.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er zitten wel veel te veel oud papierclubs in de Eredivisie nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |