SPOILER: Transferbeleid 2018/20192Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2019/20202Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gifjes enzulks2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Landskampioen 2018/20192Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: CL 2018/20192Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: CL 2019/20202Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, ik zie dat gesprek met die stewards gewoon voor mequote:Op zondag 16 oktober 2022 21:25 schreef Heeinz het volgende: [..] Is toch prima. Niet zo zuur doen Pico
Doet 'ie beter dan verdedigen!quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:26 schreef koffiekoekjes het volgende:
Ah, daarom is Blind gewisseld. Hij mag nu vlaggen
Waterhoofd heeft me gehoordquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:22 schreef PicoMMP het volgende:
Ik eis Conceicao binnen nu en 10 minuten!
En duidelijk ookquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:34 schreef Wertha het volgende:
Bergwijn zegt, donder op met je rechtsbuitenpositie.
En Tadic ook vandaagquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:34 schreef Wertha het volgende:
Bergwijn zegt, donder op met je rechtsbuitenpositie.
Feit is wel dat hij de vorige 4 wedstrijden als linksbuiten zwak was.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:34 schreef Malavita het volgende:
Bergwijn op links scheelt ook wel ipv rechts. Maarja, dat geldt ook voor tadic
Eens. Dan moet je hem gewoon ff laten bankenquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:36 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Feit is wel dat hij de vorige 4 wedstrijden als linksbuiten zwak was.
Toen liep heel Ajax niet. Dan heb je niks aan Bergwijn.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:36 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Zonder spitsquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:36 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Nu loopt Ajax ook niet .........quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:37 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Toen liep heel Ajax niet. Dan heb je niks aan Bergwijn.
Klopt, en toch is het maar heel erg matig ........quote:
Met een iets mindere keeper bij Excelsior win je vandaag met 10-0.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, en toch is het maar heel erg matig ........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop