Een goede tip voor jezelfquote:Op zondag 26 februari 2023 18:34 schreef tong80 het volgende:
Zo'n Sierd de Vos kan echt je kijkplezier vergallen met z'n zelfvoldane geouwehoer. De kunst van een goede verslaggever ligt in het op het juiste moment, houden van je klep.
U voor jou.quote:
Die gaan toch wel winnen denk ik.quote:
En zo niet, dan is er voor Barca geen man overboord.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die gaan toch wel winnen denk ik.
Lijkt me ookquote:Op zondag 26 februari 2023 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die gaan toch wel winnen denk ik.
Klopt, die voorsprong in de competitie zie ik ze niet meer weggeven.quote:Op zondag 26 februari 2023 19:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
En zo niet, dan is er voor Barca geen man overboord.
Was het zo slecht? Kon niet kijken door Sierd.quote:Op zondag 26 februari 2023 20:22 schreef Ambrosius het volgende:
En verloren, gewoon amper kansen gehad.
7 punten is niet bijzonder veel. Al heeft Real nog CL erbij.quote:Op zondag 26 februari 2023 19:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Klopt, die voorsprong in de competitie zie ik ze niet meer weggeven.
We hebben gekkere dingen gezienquote:Op zondag 26 februari 2023 19:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Klopt, die voorsprong in de competitie zie ik ze niet meer weggeven.
Barcelona is een parodie op een voetbalclub.quote:Op zondag 26 februari 2023 20:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We hebben gekkere dingen gezien
Is ze goed nat?quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:26 schreef PzKpfw het volgende:
Barca weer eens in het zadel geholpen door de scheids. Wat een ontzettende kutclub is dat toch ook.
ja zo ietsquote:Op woensdag 8 maart 2023 00:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hoe spreek jij vinicius uit? ik zeg vinisijoes
Dit zou echt heel jammer zijn. Jammer dat ik al een permban gescoord heb op /r/Barca.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:12 schreef chufi het volgende:
Het probleem wordt mogelijk weer groter.... Winnen ze Liga, mogen ze Europa niet meer in ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |