abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210912397
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 14:39 schreef blomke het volgende:

[..]
Sorry hoor, maar alle keren dat ik in hotels heb gebivakkeerd heb ik nog nooit daar wat van gemerkt. Des te meer van slaande deuren, rokende gasten en badkamergeluiden.
Heb het weleens gehad. Sommige hotels hebben een slechte isolatie, maar meestal niet inderdaad.
pi_210912888
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 14:37 schreef ophaling10 het volgende:

[..]
in Japan heb je van die gamefiguren(ze zullen elders ook wel zijn)die letterlijk 24 uur binnen zitten,ik zou gek worden :)
Ja, zou ook niks voor mij zijn.
pi_210916007
Ik heb voor werk ooit een half jaar in een hotel gezeten (Radisson Blu) , op het eind was ik het helemaal zat.

Voor avond eten iedere keer de deur uit, sporten ging alleen in de fitness, buiten hardlopen was ruk met de drukte in de stad.
pi_210916883
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 15:39 schreef Sport_Life het volgende:
Ik heb voor werk ooit een half jaar in een hotel gezeten (Radisson Blu) , op het eind was ik het helemaal zat.

Voor avond eten iedere keer de deur uit, sporten ging alleen in de fitness, buiten hardlopen was ruk met de drukte in de stad.

sterker nog ik bezit een hotel, ja geen Amstel, een guesthouse, hier ook een poos in gezeten, dat was idd geen succes.(je hebt dan helemaal geen leven)
pi_210936033
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 15:39 schreef Sport_Life het volgende:

Ja, voor veel dingen moet je de deur uit. Alleen al omdat je op dat kamertje wel gek wordt op een gegeven moment en het menu van het hotel wel hebt gezien.

Meeste hotels in NL hebben ook maar een matige fitnessruimte.
  vrijdag 13 oktober 2023 @ 13:32:15 #206
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210937102
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 12:05 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, voor veel dingen moet je de deur uit. Alleen al omdat je op dat kamertje wel gek wordt op een gegeven moment en het menu van het hotel wel hebt gezien.

Meeste hotels in NL hebben ook maar een matige fitnessruimte.
Er is sinds corona ook veel veranderd in de hotels, vaak geen keuken meer, of alleen nog wat, wat de bar ff klaar maakt. Niet dat ik ooit gek was op hotel eten. Eentje waar ik een jaar gewoond heb in Beieren was geweldig goed; Geen sterrenkeuken, maar gerechten als een stuk lamsvlees, gekookte aardappels en verse sperziebonen. Altijd buiten de deur eten, dan eet je teveel vlees, te weinig (warme) groenten en je drinkt dan ook niet gezond, bier of fris.
pi_210937546
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 13:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Er is sinds corona ook veel veranderd in de hotels, vaak geen keuken meer, of alleen nog wat, wat de bar ff klaar maakt. Niet dat ik ooit gek was op hotel eten. Eentje waar ik een jaar gewoond heb in Beieren was geweldig goed; Geen sterrenkeuken, maar gerechten als een stuk lamsvlees, gekookte aardappels en verse sperziebonen. Altijd buiten de deur eten, dan eet je teveel vlees, te weinig (warme) groenten en je drinkt dan ook niet gezond, bier of fris.
Ja, klopt. Je pakt ook sneller een nagerechtje. Bakje friet dat bij het hoofdgerecht zit gaat vaak ook wel op... Idem dito voor het brood dat vooraf wordt geserveerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')