Heb het weleens gehad. Sommige hotels hebben een slechte isolatie, maar meestal niet inderdaad.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:39 schreef blomke het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar alle keren dat ik in hotels heb gebivakkeerd heb ik nog nooit daar wat van gemerkt. Des te meer van slaande deuren, rokende gasten en badkamergeluiden.
Ja, zou ook niks voor mij zijn.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:37 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
in Japan heb je van die gamefiguren(ze zullen elders ook wel zijn)die letterlijk 24 uur binnen zitten,ik zou gek worden
sterker nog ik bezit een hotel, ja geen Amstel, een guesthouse, hier ook een poos in gezeten, dat was idd geen succes.(je hebt dan helemaal geen leven)quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:39 schreef Sport_Life het volgende:
Ik heb voor werk ooit een half jaar in een hotel gezeten (Radisson Blu) , op het eind was ik het helemaal zat.
Voor avond eten iedere keer de deur uit, sporten ging alleen in de fitness, buiten hardlopen was ruk met de drukte in de stad.
Ja, voor veel dingen moet je de deur uit. Alleen al omdat je op dat kamertje wel gek wordt op een gegeven moment en het menu van het hotel wel hebt gezien.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:39 schreef Sport_Life het volgende:
Ik heb voor werk ooit een half jaar in een hotel gezeten (Radisson Blu) , op het eind was ik het helemaal zat.
Voor avond eten iedere keer de deur uit, sporten ging alleen in de fitness, buiten hardlopen was ruk met de drukte in de stad.
Er is sinds corona ook veel veranderd in de hotels, vaak geen keuken meer, of alleen nog wat, wat de bar ff klaar maakt. Niet dat ik ooit gek was op hotel eten. Eentje waar ik een jaar gewoond heb in Beieren was geweldig goed; Geen sterrenkeuken, maar gerechten als een stuk lamsvlees, gekookte aardappels en verse sperziebonen. Altijd buiten de deur eten, dan eet je teveel vlees, te weinig (warme) groenten en je drinkt dan ook niet gezond, bier of fris.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, voor veel dingen moet je de deur uit. Alleen al omdat je op dat kamertje wel gek wordt op een gegeven moment en het menu van het hotel wel hebt gezien.
Meeste hotels in NL hebben ook maar een matige fitnessruimte.
Ja, klopt. Je pakt ook sneller een nagerechtje. Bakje friet dat bij het hoofdgerecht zit gaat vaak ook wel op... Idem dito voor het brood dat vooraf wordt geserveerd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Er is sinds corona ook veel veranderd in de hotels, vaak geen keuken meer, of alleen nog wat, wat de bar ff klaar maakt. Niet dat ik ooit gek was op hotel eten. Eentje waar ik een jaar gewoond heb in Beieren was geweldig goed; Geen sterrenkeuken, maar gerechten als een stuk lamsvlees, gekookte aardappels en verse sperziebonen. Altijd buiten de deur eten, dan eet je teveel vlees, te weinig (warme) groenten en je drinkt dan ook niet gezond, bier of fris.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |