Isaac speelt info van beide partijen uitquote:Op zondag 16 oktober 2022 15:29 schreef Seattle het volgende:
[..]
Heb ik even gemist, heb jij dat gezien?
Wat heeft ie doorgespeeld?quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:29 schreef Seattle het volgende:
[..]
Er ging een vaag verhaal dat Berend dacht ik Marciano eruit wilde hebben waarna Kim helemaal over haar toeren was. Vervolgens is navraag gedaan bij allesweter Isaac en die kwam toen met deze verse informatie op de proppen. Zoiets dus.quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:29 schreef Seattle het volgende:
[..]
Isaac had een heel gesprek met Jeff over de nominaties.quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Er ging een vaag verhaal dat Berend dacht ik Marciano eruit wilde hebben waarna Kim helemaal over haar toeren was. Vervolgens is navraag gedaan bij allesweter Isaac en die kwam toen met deze verse informatie op de proppen. Zoiets dus.
Ik zie het weer anders: ik zie dat Isaac een febo rol heeftquote:Op zondag 16 oktober 2022 15:34 schreef HappyCharly het volgende:
Dus Isaac is neutraal en doorspeler in deze, of deel van een groepje?
ohhhh dus Isaac is een snitch.. lekker danquote:Op zondag 16 oktober 2022 15:35 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Isaac had een heel gesprek met Jeff over de nominaties.
Jeff had het helemaal uitgestippeld: groepje van Wanda niet te vertrouwen bla bla bla.
Direkt daarna ging Isaac naar Marciano toe om het verhaal van Jeff te vertellen.
Het lijkt erop dat Isaac als neutraal gezien wordt, maar volgens mij trekt hij meer naar de Wandakliek toe.quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:34 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac hoort bij Marciano (de moeder van zijn kinderen is het nichtje van Isaac) én Alicia (figuurlijk aangenomen stiefdochter)quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:34 schreef HappyCharly het volgende:
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie het weer anders: ik zie dat Isaac een febo rol heeft
Past wel bij hem met dat wat gluiperige lachje wat hij heeft.quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:35 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Isaac had een heel gesprek met Jeff over de nominaties.
Jeff had het helemaal uitgestippeld: groepje van Wanda niet te vertrouwen bla bla bla.
Direkt daarna ging Isaac naar Marciano toe om het verhaal van Jeff te vertellen.
manmanman, wat een gezever over die moeder van zijn kinderen enzenzquote:Op zondag 16 oktober 2022 15:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Isaac hoort bij Marciano (de moeder van zijn kinderen is het nichtje van Isaac) en Alicia (figuurlijk aangenomen stiefdochter)
Zulke moordwapens zouden verboden moeten wordenquote:Op zondag 16 oktober 2022 15:42 schreef puzziepie het volgende:
Mora's nepnagels zijn er inmiddels ook allemaal af.
Niet eensquote:Op zondag 16 oktober 2022 15:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zulke moordwapens zouden verboden moeten worden
*beeld*quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:44 schreef Kakadylo het volgende:
Als je ze al niet terugvindt in je soep of roti
Nepnagels zijn prima maar er zijn grenzen. Des te langer des te goedkoper je eruitziet.quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet eens![]()
Maar dan moeten ze echt zijn, ik hou niet van nep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |