Ik heb in de zomer 2 dagen het raam van m'n auto open gehad en er is niks gejatquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, voor de zekerheid deed ik de portieren van de auto maar op slot
Lag er niets in wat het jatten waard was?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb in de zomer 2 dagen het raam van m'n auto open gehad en er is niks gejat
M'n Bluetooth speaker hooguitquote:Op donderdag 27 oktober 2022 08:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lag er niets in wat het jatten waard was?
Alleen tijdens je vakantie?quote:
meh, het is door de week wel wat minder, maar als m'n wekker om 5:30 afloopt slaap ik echt niet al om half 10 om aan m'n 8 uurtjes slaap te komen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alleen tijdens je vakantie?
Morgen uitslapen
5:30quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh, het is door de week wel wat minder, maar als m'n wekker om 5:30 afloopt slaap ik echt niet al om half 10 om aan m'n 8 uurtjes slaap te komen.
ik woon in Zoetermeer en werk in Almere, wil graag onderweg voordat het erg druk wordt op de wegquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
5:30ik vind het altijd al vervelend als m'n wekker voor 8 uur gaat
Almere is toch een soort Zoetermeer?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik woon in Zoetermeer en werk in Almere, wil graag onderweg voordat het erg druk wordt op de weg
daarom begin ik na de fietsende scholierenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Almere is toch een soort Zoetermeer?
Ik fiets gewoon naar mn werk, valt meestal wel mee met de drukteAl ben ik niet dol op de fietsende scholieren
klopt, allebei nieuwe steden, waar Zoetermeer nog wel een oud dorpsgedeelte heeft.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Almere is toch een soort Zoetermeer?
Ik fiets gewoon naar mn werk, valt meestal wel mee met de drukteAl ben ik niet dol op de fietsende scholieren
stadsgenootquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:52 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom begin ik na de fietsende scholieren
Ja de bulk is ook voor mij, maar er zijn er altijd wat die later beginnen, eerste uur vrij enzo. Maar eigenlijk fietsen ze vaak sneller dan mijquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:52 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom begin ik na de fietsende scholieren
alleen de turbostand elektrische fiets fietsers halen mij gemiddeld inquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja de bulk is ook voor mij, maar er zijn er altijd wat die later beginnen, eerste uur vrij enzo. Maar eigenlijk fietsen ze vaak sneller dan mij
Almere is voor de mensen die Amsterdam ontvluchten en Zoetermeer voor degenen die Den Haag ontvluchten?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, allebei nieuwe steden, waar Zoetermeer nog wel een oud dorpsgedeelte heeft.
ja, zoiets ongeveer.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Almere is voor de mensen die Amsterdam ontvluchten en Zoetermeer voor degenen die Den Haag ontvluchten?
ik ben den haag niet ontvlucht.. nood gedwongen naar zoetermeer gekomen ivm huizenprijzen en beschikbaarheidquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Almere is voor de mensen die Amsterdam ontvluchten en Zoetermeer voor degenen die Den Haag ontvluchten?
Ik nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:55 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen de turbostand elektrische fiets fietsers halen mij gemiddeld in
ik trap stevig door altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |