Och, Ierland wilde ze gewoon helemaal overslaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:25 schreef Sableheart het volgende:
Wat heeft de presentatrice tegen Belgie? Dat is al de derde keer dat ze belgie niet begrijpt
Little did she knowquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:31 schreef sportfreak het volgende:
Sandie Shaw denkt ondertussen alleen maar oh nee, straks moet ik dat nummer nog een keer zingen...
Ja, daar zullen na afloop nog wel een paar woordjes mee gesproken zijn gok ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:36 schreef H_T het volgende:
Het scorebordteam heeft ook met wodka ontbeten
Studenten, he?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:36 schreef H_T het volgende:
Het scorebordteam heeft ook met wodka ontbeten
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:41 schreef NailQueen het volgende:
We hebben weer een reprise in het engels
Ja, was leuk geweest als juist zij dat dan even in het Frans had gedaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:41 schreef NailQueen het volgende:
We hebben weer een reprise in het engels
Aan het begin van de uitzending excuseerde ze zich er voor dat ze geen tijd had gehad om Nederlands te leren, maar ik hoorde een goedenachtquote:
Of in het Duits. En dan ook nog in kleur.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, was leuk geweest als juist zij dat dan even in het Frans had gedaan.
Als student heb ik met rare dingen ontbeten, maar nooit met wodkaquote:
Ja, Italiaans en Spaans moeten er ook nog zijn, maar die vond ik zo snel even niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Of in het Duits. En dan ook nog in kleur.
Ja, ze waren wel al vijf keer tweede, dus het werd wel een keer tijd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:46 schreef BillDauterive het volgende:
Dit was pas de eerste keer dat het Verenigd Koninkrijk won!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, Italiaans en Spaans moeten er ook nog zijn, maar die vond ik zo snel even niet.
doei doei leuke koffiequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:49 schreef koffieleuk het volgende:
Ik laat de afterparty even schieten.
Was weer gezellig![]()
Krijgen we dan over een paar weken bij 1997 ook vijf keer Mrs. Einstein?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:49 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Alle NSF nummers, dan krijg je dat.
Ik denk toch dat ik de Franse versie het leukst vind.quote:
Dan ben ik er toevallig niet bij. Wanneer is dat precies?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:51 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Krijgen we dan over een paar weken bij 1997 ook vijf keer Mrs. Einstein?
Ik heb dat NSF nooit gezien, is dat geen goed idee dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:51 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Krijgen we dan over een paar weken bij 1997 ook vijf keer Mrs. Einstein?
Geen idee, maar als het beste nummer kennelijk al niet verder kwam dan een 23e plek vrees ik voor het niveau van de rest.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:52 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik heb dat NSF nooit gezien, is dat geen goed idee dan?
je kopieert de link naar het veld bovenaan, dan verschijnt er onder de video een search results, waar je aan de playlist kan toevoegenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:53 schreef usagi414 het volgende:
Voordat ik de hele playlist ga verkloten. Als je iets wilt toevoegen versleep je de youtube link naar het search vakje ?
Ik zie Nederland er anders best voor aan het slechtste nummer te hebben gekozen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:54 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Geen idee, maar als het beste nummer kennelijk al niet verder kwam dan een 23e plek vrees ik voor het niveau van de rest.
rechts zie je de playlist, eventulee dubbele entries kan je met het kruisje weer verwijderen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:54 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Geen idee, maar als het beste nummer kennelijk al niet verder kwam dan een 23e plek vrees ik voor het niveau van de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |