De directie houdt er wel van als je meteen prominent aanwezig bentquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:03 schreef jogy het volgende:
Dat deed ik ook een keer. Helaas was het de eerste week van mijn nieuwe werk en tijdens een speech van de directeur. Wel een stille dus dat was een kleine zegening maar het was wel duidelijk dat het van mij af was gekomen.[ afbeelding ]
Je kan oefenen dat je een bepaalde melodie kan uitdampen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:36 schreef PS. het volgende:
Zo lang zelfs dat halverwege mijn kont even naar adem moest happen!
Probeer het eens in onzquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:36 schreef PS. het volgende:
Eerst een hele dag alleen maar junkfood eten, en dan zo'n zieke in de metro laten vlak nadat de deuren sluitenquote:
Daar heerst de @Paul dictatuurquote:
Terrorisme pur sangquote:Op zondag 16 oktober 2022 03:16 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Eerst een hele dag alleen maar junkfood eten, en dan zo'n zieke in de metro laten vlak nadat de deuren sluiten
Geen aarsspinnen hebben.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:54 schreef Marsenal het volgende:
Daar moet je mee uitkijken, dat zijn momenten dat spinnetjes naar binnen kunnen kruipen om eitjes te leggen.
WIE NOEM JIJ HIER VOLWASSENquote:Op zondag 16 oktober 2022 11:14 schreef Näsenbar het volgende:
Classic KLB, volwassen mannen die op zaterdagavond op een forum gaan discussiëren over een scheet.
niemand schoot in de lach?quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik liet een keer een verschrikkelijk lange en luid scheet in de klas vroeger. Was 14 ofzo
Dat zijn van die houten stoelen (verouderde school). We waren net een toets aan het maken
dus het was muisstil in klas.
ja hoor. werd de klas uitgestuurd kutleerkrachtquote:
hoe ver is het eigenlijik? Soms zeggen jullie "Onz is een deur verder" Maar ik hoor ook wel eens "Onz is in de andere straat" etcquote:
Oh was dat het, ik dacht dat ik @vogeltjesdans weer een topic hoorde produceren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:36 schreef PS. het volgende:
Ligt er aan hoe hoog de lat van ONZ ligt. KLB is natuurlijk het afvoerputje.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hoe ver is het eigenlijik? Soms zeggen jullie "Onz is een deur verder" Maar ik hoor ook wel eens "Onz is in de andere straat" etc
quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe hoog de lat van ONZ ligt. KLB is natuurlijk het afvoerputje.
Wat doe jij?quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
meestal sturen we kuttopics toch naar ONZ?
quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
meestal sturen we kuttopics toch naar ONZ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |