Omdat wij hete boys zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:32 schreef Nattekat het volgende:
dud0r, waarom is het bij ons altijd even warm?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 09:13 schreef DJMO het volgende:
Over verwarming gesproken. Ik krijg net de nieuwsbrief van de action binnen.
Ze bieden deze slimme radiator knoppen aan, drie voor honderd euro.
Nou heb ik een drie kamer appartement, slaapkamer op zolder en een slimme Honeywell T6 thermostaat.
Is het dan nog lonend om deze bv in de slaapkamer, hobbykamer en de keuken te gebruiken en is het überhaupt mogelijk om dit naast elkaar te gebruiken?
Ja kan je plaatsen in alle ruimte,s waar niet de thermonstaat hangt, ruimte waar de thermonstaat hangt mag absoluut geen radiatoren dichtgezet worden of thermonstaatknoppen geplaatst worden zonder bypass.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:28 schreef DJMO het volgende:
Iemand nog een antwoord op mijn vraag in het vorige topic?
Thanks. Dan heeft het voor mij dus weinig nut vrees ik, aangezien ik overdag eigenlijk nooit thuis ben, en de thermostaat automatisch op 17 graden wordt gezet zodra ik wegga of s avonds naar bed toe ga.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:55 schreef mrevil1337 het volgende:
[..]
[..]
Ja kan je plaatsen in alle ruimte,s waar niet de thermonstaat hangt, ruimte waar de thermonstaat hangt mag absoluut geen radiatoren dichtgezet worden of thermonstaatknoppen geplaatst worden zonder bypass.
Je radiatoren waar je ze wil plaatsen moeten wel thermonstaatknoppen op zitten anders zul je de hele kraan eerst moeten vervangen.
Op je ketel kun je vaak een 2e thermonstaat op hangen aldus deze om de ketel alsnog te starten met dit systeem.
Dit soort systemen werken pas echt goed als je op alle radiatoren doet en geen "hoofd" thermonstaat meer gebruikt in de woonkamer, daarnaast moet je dan wel een bypass op je CV systeem hebben.
Is het lonend? alleen als je zelf te lui bent om de radiator dicht te draaien tijdens openen van een raam of bij verlaten van ruimte.
Ikquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:12 schreef Paul het volgende:
wie heeft nog geeen kachel aangeahd deze herfst?
Het is hier nog niet onder de 19 graden geweest. Zou niet weten waarom ik dan de kachel aan zou moeten doen.quote:
Wijquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is hier nog niet onder de 19 graden geweest. Zou niet weten waarom ik dan de kachel aan zou moeten doen.
20.5, de zon schijnt na 15u niet meer naar binnen, dat is precies toen het opklaardequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:53 schreef dud0r het volgende:
21 ondertussen want de zon staat op het raam.
@:nattekat bij jou ook?
Zit ondertussen op 22 hierquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
20.5, de zon schijnt na 15u niet meer naar binnen, dat is precies toen het opklaarde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |