Ik kom van de kroeg af, beetje een gaar live optreden gezien, niet helemaal bijgehouden wat ik allemaal op heb maar zo te voelen is het wel plenty.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 03:16 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb een goed glas wijn op.
Of naja, een goede fles. Telt dat ook.
En dadelijk ff een affligem tussendoor, en dan door naar de chardonnay
fransgender?quote:
heb nog 2 zakken oven baked naturel chips met ribbels, hier!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 03:23 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Had je nog wat te knabbelen tessen door maan?0
na die fles chardonneeeee is het opquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 03:25 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Denk je nog meer te gaan drinken maanvis?
Een alcohol probleem dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 03:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
na die fles chardonneeeee is het op
Daar heb ik allemaal geen rekening mee gehouden, met dronken munchiesquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 03:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heb nog 2 zakken oven baked naturel chips met ribbels, hier!
neem een zak van mij danquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 03:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar heb ik allemaal geen rekening mee gehouden, met dronken munchies
Thx pik!quote:
NP heb er toch 2 hequote:
Plenty koud liggen nog. Maareh, fok gaat over een minuut of 5-10 down. Dat trek ik niet hoor, dus als de boel weer online komt lig ik waarschijnlijk in m'n nest.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 03:31 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Je vraagt echt om problemen als je niet genoeg voorraad alcohol in huis hebt
Sterk blijven doe ik ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 03:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Plenty koud liggen nog. Maareh, fok gaat over een minuut of 5-10 down. Dat trek ik niet hoor, dus als de boel weer online komt lig ik waarschijnlijk in m'n nest.
Thx man, ik ga m'n best doen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |