neeeeeeeequote:
Hij weet niks.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:27 schreef greysbones het volgende:
Nadir weet dat het 80 of 70 euro kost
via zijn vrienden
Maar het was duidelijk niets voor hem zegt hijquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:27 schreef greysbones het volgende:
het was niks voor Erik
hij heeft wel wat geprobeerd
op de wallen dus
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:27 schreef greysbones het volgende:
Nadir weet dat het 80 of 70 euro kost
via zijn vrienden
ik heb geen ideequote:
Siert hem juist,de laatste keer dat ik op de wallen was ben ik woest/triest weggelopen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:28 schreef Vlinder1974 het volgende:
ach die erik..........is er wel geweest maar lukte niet............dat is best wel triest eigenlijk
Vertelquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Siert hem juist,de laatste keer dat ik op de wallen was ben ik woest/triest weggelopen.
Ik zie het hem ook doen...met zo'n lange regenjas....quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:28 schreef Vlinder1974 het volgende:
ach die erik..........is er wel geweest maar lukte niet............dat is best wel triest eigenlijk
ja en hoezo?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:15 schreef greysbones het volgende:
Kim staat nu al 2 uur pannenkoeken te bakken
zal voor morgen zijnquote:
nou ben ik ook nieuwsgierigquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Siert hem juist,de laatste keer dat ik op de wallen was ben ik woest/triest weggelopen.
Ik voel me er niet prettig bij.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zie het hem ook doen...met zo'n lange regenjas....
maar niet de hele mountainquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
zal voor morgen zijn
voor haar en marciano
nadir drong voor?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
dat is algemeen bekend toch?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:32 schreef FreshFruit het volgende:
Ze staan er niet voor hun lol hoor.
Geweldig. Het lijkt de NASA welquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Groeten vanuit de States ... 1335 uur hier en aan het bijkomen van mijn jetlag ...![]()
Mijn laptop thuis is nog steeds online en neemt 24/7 op ... moet alleen via een proxy server
de uurfilmpjes uploaden, en dat lijkt nog steeds te lukken ... loop alleen 24 uur achter ..
je bent echt een supermanquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Groeten vanuit de States ... 1335 uur hier en aan het bijkomen van mijn jetlag ...![]()
Mijn laptop thuis is nog steeds online en neemt 24/7 op ... moet alleen via een proxy server
de uurfilmpjes uploaden, en dat lijkt nog steeds te lukken ... loop alleen 24 uur achter ..
Wat heb je ook een zwaar leven.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
jij neemt gewoon nog filmpjes op terwijl je aan de andere kant van de wereld bent?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Niets mis met Nadir. Moet wel om hem lachen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:36 schreef Thorelf het volgende:
wat is die Nadir een vreemd persoon...krijg een naar gevoel bij hem. lijkt mij totaal niet te vertrouwen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:37 schreef lojanda het volgende:
Ik blijf het gevoel hebben bij Nadier dat van de 10 woorden hij zegt er 9 van gelogen zijn.
uitlachen zal ik hem!quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niets mis met Nadir. Moet wel om hem lachen.
Gaan we nog pokeren?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |