quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:06 schreef FreshFruit het volgende:
Gelijk de sfeer weg...
[ afbeelding ]
Wie?quote:
Ze lullen gewoon finaal over haar heen. Ze gaat maar weer naar binnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:12 schreef Ireth het volgende:
Eigenlijk best sneu voor Zoë
ik zou het ook sneu vinden als ze het niet zo erg over zich afriep met haar infantiele gedrag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Heel dubbel,je zag net duidelijk het verschil.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:13 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ik zou het ook sneu vinden als ze het niet zo erg over zich afriep met haar infantiele gedrag.
Maar komt de buitensluiting door haar gedrag, of is haar gedrag het resultaat van buitensluiting (vorm van aandacht vragen in de hoop die ook te krijgen..)quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:13 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ik zou het ook sneu vinden als ze het niet zo erg over zich afriep met haar infantiele gedrag.
Het is inmiddels ook een flinke stapelquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:15 schreef greysbones het volgende:
Kim staat nu al 2 uur pannenkoeken te bakken
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:12 schreef Ireth het volgende:
Eigenlijk best sneu voor Zoë
Ja vind ik ook al een tijdje hoor, Zoe heeft blijkbaar gewoon geen flauw idee hoe te socializen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Bakster gespot.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:17 schreef lojanda het volgende:
Het is veel te veel deeg om te kneden en daarom gaat het zo moeilijk. Halveer het en dan gaat het kneden veel soepeler.
En in het begin lulde ze alles van iedereen door, maakte niet uit met wie ze praatte, de volgende kreeg het dan te horen, denk dat de meeste dat inmiddels ook wel weten nu, ook al regelmatig gehoord van bewoners dat je zoe niet moet vertrouwen omdat ze alles doorlult. Maar dat zou ook kunnen komen omdat ze inderdaad niet zou weten hoe ze sociaal moet zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja vind ik ook al een tijdje hoor, Zoe heeft blijkbaar gewoon geen flauw idee hoe te socializen.
Ik ben meer van koken maar als ik bak dan wel met veel minder deegquote:
Kwartslag draaien en door.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook een beetje droog
Mora zei ook al dat ze eigenlijk olie nodig hadden maar ja, dat hebben ze dus niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook een beetje droog
Kriebels Aggie.quote:
Wat zit die Esther nu toch weer allemaal aan Naatje?? Ik vind haar zo’n raar mens.quote:
Maar lullen de meesten niet alles wat ze horen of weten aan elkaar door?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En in het begin lulde ze alles van iedereen door, maakte niet uit met wie ze praatte, de volgende kreeg het dan te horen, denk dat de meeste dat inmiddels ook wel weten nu, ook al regelmatig gehoord van bewoners dat je zoe niet moet vertrouwen omdat ze alles doorlult. Maar dat zou ook kunnen komen omdat ze inderdaad niet zou weten hoe ze sociaal moet zijn.
ik denk door haar gedrag of werd ze in het begin ook buitengesloten? ik moet wel zeggen dat buitengesloten misschien een beetje een te extreme benadering is, terwijl mensen daar eigenlijk gewoon moe zijn van dezelfde rare verhalen die ze vertelt of opmerkingen die ze maakt. het is niet zo dat ze haar helemaal wegduwen in een hoekje. ze werd bijvoorbeeld wel aangekeken door mexx toen ze iets zei.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar komt de buitensluiting door haar gedrag, of is haar gedrag het resultaat van buitensluiting (vorm van aandacht vragen in de hoop die ook te krijgen..)
rip bertquote:
In de groepjes wel, zoe vertelde gewoon alles aan iedereen, kweet niet of ze dat nu nog doet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar lullen de meesten niet alles wat ze horen of weten aan elkaar door?
Beetje boeter smelten, beetje water, zodat het wat kleffer wordtquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mora zei ook al dat ze eigenlijk olie nodig hadden maar ja, dat hebben ze dus niet.
boeter Sjakiequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje boter smelten, beetje water, zodat het wat kleffer wordt
Boeter ja?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje boeter smelten, beetje water, zodat het wat kleffer wordt
Nadir doet dat nietquote:
Dat weet jij, hun schijnbaar niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje boeter smelten, beetje water, zodat het wat kleffer wordt
Altijd van je aftrekken.quote:
Wat dat betreft snapt ze er echt geen zak van, maar ik bungel dus tussen het een beetje sneu vinden of haar een ontzettend stom kind indenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In de groepjes wel, zoe vertelde gewoon alles aan iedereen, kweet niet of ze dat nu nog doet.
neeeeeeeequote:
Hij weet niks.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:27 schreef greysbones het volgende:
Nadir weet dat het 80 of 70 euro kost
via zijn vrienden
Maar het was duidelijk niets voor hem zegt hijquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:27 schreef greysbones het volgende:
het was niks voor Erik
hij heeft wel wat geprobeerd
op de wallen dus
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:27 schreef greysbones het volgende:
Nadir weet dat het 80 of 70 euro kost
via zijn vrienden
ik heb geen ideequote:
Siert hem juist,de laatste keer dat ik op de wallen was ben ik woest/triest weggelopen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:28 schreef Vlinder1974 het volgende:
ach die erik..........is er wel geweest maar lukte niet............dat is best wel triest eigenlijk
Vertelquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Siert hem juist,de laatste keer dat ik op de wallen was ben ik woest/triest weggelopen.
Ik zie het hem ook doen...met zo'n lange regenjas....quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:28 schreef Vlinder1974 het volgende:
ach die erik..........is er wel geweest maar lukte niet............dat is best wel triest eigenlijk
ja en hoezo?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:15 schreef greysbones het volgende:
Kim staat nu al 2 uur pannenkoeken te bakken
zal voor morgen zijnquote:
nou ben ik ook nieuwsgierigquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Siert hem juist,de laatste keer dat ik op de wallen was ben ik woest/triest weggelopen.
Ik voel me er niet prettig bij.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zie het hem ook doen...met zo'n lange regenjas....
maar niet de hele mountainquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
zal voor morgen zijn
voor haar en marciano
nadir drong voor?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
dat is algemeen bekend toch?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:32 schreef FreshFruit het volgende:
Ze staan er niet voor hun lol hoor.
Geweldig. Het lijkt de NASA welquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Groeten vanuit de States ... 1335 uur hier en aan het bijkomen van mijn jetlag ...![]()
Mijn laptop thuis is nog steeds online en neemt 24/7 op ... moet alleen via een proxy server
de uurfilmpjes uploaden, en dat lijkt nog steeds te lukken ... loop alleen 24 uur achter ..
je bent echt een supermanquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Groeten vanuit de States ... 1335 uur hier en aan het bijkomen van mijn jetlag ...![]()
Mijn laptop thuis is nog steeds online en neemt 24/7 op ... moet alleen via een proxy server
de uurfilmpjes uploaden, en dat lijkt nog steeds te lukken ... loop alleen 24 uur achter ..
Wat heb je ook een zwaar leven.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
jij neemt gewoon nog filmpjes op terwijl je aan de andere kant van de wereld bent?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Niets mis met Nadir. Moet wel om hem lachen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:36 schreef Thorelf het volgende:
wat is die Nadir een vreemd persoon...krijg een naar gevoel bij hem. lijkt mij totaal niet te vertrouwen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:37 schreef lojanda het volgende:
Ik blijf het gevoel hebben bij Nadier dat van de 10 woorden hij zegt er 9 van gelogen zijn.
uitlachen zal ik hem!quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niets mis met Nadir. Moet wel om hem lachen.
Gaan we nog pokeren?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |