quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Groentes en vlees ook!quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
Kan bijna alles koken
Spaghetti en macaroni enzo
Waar op zich niets mis mee is, toen hij eerst het over koken had dacht ik dat hij verwachtte dat de vrouw moest koken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:17 schreef 3rr0r het volgende:
Geloof er niks van, dat is zo iemand die vlees groente aardappels kan klaarmaken en dan zegt dat ze heel goed kunnen koken als ware ze een chef die ingewikkelde dingen in elkaar flanst.
Bij domheid de beste keuzequote:
Wat was het resultaat. Ik was er even weg vanquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
@:DKUp gooit de tv uit het raam vanwege de tienerdate
Succes, liefde, allesquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wat was het resultaat. Ik was er even weg van
Eind 2021 rond de feestdagen was ook geweldigquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:50 schreef Jimbo het volgende:
Je kan echt merken dat first dates minder geworden is zeg
Ik mis FD anno 2020
Eigenlijk is het gewoon slechter geworden sinds Segio weg is gegaanquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Eind 2021 rond de feestdagen was ook geweldig
Ze heeft nauwelijks een functie. Echt heel leeg ook gewoon.quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon slechter geworden sinds Segio weg is gegaan
Chin chinquote:
Die is van afgelopen vrijdagquote:Op maandag 17 oktober 2022 19:28 schreef cherrycoke het volgende:
ik zag George Michael met zijn leren pet en snor ook voorbij komen
Nu nog Bert van Leeuwen in plaats van Deniesquote:Op maandag 17 oktober 2022 19:35 schreef DKUp het volgende:
Door First Dates weer contact met zijn zus, een soort van Het Familie Diner………
Ditquote:
Echt een warm bad avondje inderdaadquote:Op maandag 17 oktober 2022 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Warme chocomelk en speculaas. De perfecte avond
@3rr0r twijfelt over een likequote:Op maandag 17 oktober 2022 19:36 schreef cherrycoke het volgende:
jacobes heeft zijn tanden niet gepoetst
Of niet.quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:37 schreef Fosive het volgende:
Champagne vind ik meer iets om samen te drinken
Wel vaker dan eens niet.quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:36 schreef cherrycoke het volgende:
jacobes heeft zijn tanden niet gepoetst
Ik had vanavond ook al zuurkool, heb nog aan je gedachtquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had vanavond ook al zuurkool, heb nog aan je gedacht
Haai haaiquote:
Hij is ook genezen van homofiliequote:Op maandag 17 oktober 2022 19:40 schreef AgnesGru het volgende:
Jesse is een broertje van Roy Donders?
Haai ging vreemdquote:Op maandag 17 oktober 2022 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik was best jong
Ik was pas 14 en het duurde 3 jaar
En hij was niet lief voor me
Ank(h)quote:
Wat frauonvriendelijkquote:Op maandag 17 oktober 2022 19:49 schreef NoCigar het volgende:
Kooigevechten, man tegen vrouw vind ik het leukst om te zien.
quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:49 schreef DKUp het volgende:
Lekker keihard iemand in elkaar slaan en bloed in een kooi voor de show.
Wat ontzettend geil……
JAAAAquote:Op maandag 17 oktober 2022 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand hier zo een leuke stem als de ober?
Stuur ff een audio danquote:
Worstenbroodjesquote:
Ik ben gestopt na 2 afleveringenquote:
Nou nou nouquote:Op maandag 17 oktober 2022 19:52 schreef MadMaster het volgende:
Vreemde onderkaak, kan zo bij het draaiorgel gaan staan…
Geen idee ik zag de stukjes op YouTubequote:Op maandag 17 oktober 2022 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben gestopt na 2 afleveringen
Moet ik doorgaan?
Ja ziet er best goed uit voor haar leeftijd. Hij trouwens ook nog wel.quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou nou nou
Mooie huid voor haar leeftijd
Hetero overdagquote:
Heerlijke Jambers vibes hier.quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hetero overdag
In de nacht bij de bosjes
Ik ben een snelle prater maar dit…. Vreselijkquote:Op maandag 17 oktober 2022 19:54 schreef DKUp het volgende:
Waar hebben ze het over. Die gozer praat veel te snel.
coming out natuurlijkquote:Op maandag 17 oktober 2022 19:54 schreef DKUp het volgende:
Waar hebben ze het over. Die gozer praat veel te snel.
En wij hier dus ookquote:Op maandag 17 oktober 2022 19:56 schreef xzaz het volgende:
Niet om het een of ander maar alle mensen hebben altijd dezelfde gesprekken...
Klopt altijd hetzelfde soort gesprekjes….quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:56 schreef xzaz het volgende:
je zou bijna denken dat de redactie een lijst met vragen heeft die ze vooraf geven om awkward silences te voorkomenquote:Op maandag 17 oktober 2022 19:56 schreef xzaz het volgende:
Sjuhggggggggggggguhaaaaaaaidingquote:Op maandag 17 oktober 2022 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Scheiding uitgesproken door een Brabantse
Verlegen ding…quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Doet de rechter dat niet?quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Kom jij net binnen of keek ik niet goed?quote:
Keurig op tijd. Maar lang nagedacht over mijn eerste woordenquote:Op maandag 17 oktober 2022 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kom jij net binnen of keek ik niet goed?
Ja ik vraag me ook af of het zielige verhaal verplicht is. Soms worden er echt dingen gezegd die ik niet snel op een eerste date zou zeggen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:57 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
je zou bijna denken dat de redactie een lijst met vragen heeft die ze vooraf geven om awkward silences te voorkomen
Hij wil gratis worstenbroodjes.quote:
Naomiquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:01 schreef DKUp het volgende:
Naomi, dat is ook wel een soort groep van mensen wat zo heet.
Ik heb daar een heel mooi waargebeurd verhaal bij. Filmwaardig.quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:01 schreef DKUp het volgende:
Naomi, dat is ook wel een soort groep van mensen wat zo heet.
Vertelquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:02 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik heb daar een heel mooi waargebeurd verhaal bij. Filmwaardig.
Urenlang revalideren, zoveel afgezien, puur op wilskracht hersteld en weer kunnen lopen, dokters snappen het niet.quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ongeluk gehad, bijna overleden, tearjerker…..
Ja klein select groepjequote:
Ook, ja…quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:03 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Klinkt niet verschrikkelijk. Dit wel.
Fryslanquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:03 schreef 3rr0r het volgende:
Wat praat ze vreemd. Dacht eerst buitenlandse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |