Same girlquote:Op maandag 17 oktober 2022 09:07 schreef Lokasenna het volgende:
Zin om de hele dag op de bank te liggen
Idemquote:Op maandag 17 oktober 2022 09:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ook niet als het een heel fijne fiets is?quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:36 schreef LanaMyst het volgende:
Oei, die foto in de OP is wel heel erg fout, zou ik dus nooit doen, ik zou ook nooit dezelfde fiets willen hebben als mijn partner.
Wel dezelfde nordic walking stokken?quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:36 schreef LanaMyst het volgende:
Oei, die foto in de OP is wel heel erg fout, zou ik dus nooit doen, ik zou ook nooit dezelfde fiets willen hebben als mijn partner.
Jij hebt nog wel even verlof toch?quote:Op maandag 17 oktober 2022 09:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ja ik ga in januari op mijn nieuwe werk beginnen! Het is heerlijk om zoveel tijd met baby te hebben. Maar op dit soort druilerige dagen waarop naar buiten gaan ook niet echt leuk is, word ik er wel een beetje lamlendig van dat je niets hoeft.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij hebt nog wel even verlof toch?![]()
Ik verlang terug naar die tijd
Is de baby er al?quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik ga in januari op mijn nieuwe werk beginnen! Het is heerlijk om zoveel tijd met baby te hebben. Maar op dit soort druilerige dagen waarop naar buiten gaan ook niet echt leuk is, word ik er wel een beetje lamlendig van dat je niets hoeft.
Dank je.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is de baby er al?heb ik dat gemist???
Edit: gigantisch gemist dus![]()
Gefeliciteerd![]()
Moet wel heel toevallig zijn met het huidige aanbod fietsen, maar stel dat dat zo zou zijn, dan op zijn minst een andere kleur.quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook niet als het een heel fijne fiets is?
Lekker joh! Nieuw werk?quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik ga in januari op mijn nieuwe werk beginnen! Het is heerlijk om zoveel tijd met baby te hebben. Maar op dit soort druilerige dagen waarop naar buiten gaan ook niet echt leuk is, word ik er wel een beetje lamlendig van dat je niets hoeft.
Ander werk in dezelfde organisatiequote:Op maandag 17 oktober 2022 12:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker joh! Nieuw werk?Ga je iets heel anders doen of hetzelfde maar andere organisatie?
Ik snap je hoor, dat had ik ook wel, vooral op de dagen met slecht weer inderdaad. Maar probeer er ook vooral van te genieten, want je gaat de tijd echt missen
Oh fijn!quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ander werk in dezelfde organisatie
Iets minder uitvoeren van zorg en wat meer organiseren. Ook iets minder onregelmatige werktijden daardoor wat wel fijn is.
Ik geniet er ook echt wel van.
Kan me ook nog even niet voorstellen hoe ik haar ooit voor de hele dag weg moet gaan brengen maar als het zover is, komt dat vast ook weer goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |