Trexit.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:31 schreef Tegan het volgende:
Ik: "Liz Truss is alweer opgestapt."
Mijn collega's: "Wie?!"
.
Nee joh, tis al weekendquote:
Hou op straks ga je ook nog zeggen dat het mooi weer is en dat je lekker een terrasje doet met een borrel. Ik geloof niet meer in die utopie!quote:
Vanochtend en komende nacht regen. Vanmiddag zonnig en lekker temperatuurtje: https://weather.com/en-GB(...)0241b3bb713e30b84bbfquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hou op straks ga je ook nog zeggen dat het mooi weer is en dat je lekker een terrasje doet met een borrel. Ik geloof niet meer in die utopie!
Het wordt wel warm..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hou op straks ga je ook nog zeggen dat het mooi weer is en dat je lekker een terrasje doet met een borrel. Ik geloof niet meer in die utopie!
Verkleinwoordenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:53 schreef Barbusse het volgende:
Vanochtend en komende nacht regen. Vanmiddag zonnig en lekker temperatuurtje: https://weather.com/en-GB(...)0241b3bb713e30b84bbf
Ik ga vanmiddag na werk lekker aan de wandel.quote:
Na het werk ga ik alleen nog op de bank zittenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag na werk lekker aan de wandel.
Weer lange dagen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Na het werk ga ik alleen nog op de bank zitten
Vunzige vrijdagmiddag is ook niet meer wat het is geweest.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga vanmiddag na werk lekker aan de wandel.
Eh, ik ben normaliter zo'n twee uur eerder thuis dan kerel, de vunzigheden komen na het avondeten wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vunzige vrijdagmiddag is ook niet meer wat het is geweest.
Ja en te weinig monteurs, dus ik ben zelf maar mee aan het sleutelenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weer lange dagen?
Ik zit echt te veel stil, dus even profiteren van het weer.
Oh top wel. Anderzijds, dag gaat wel lekker vlot dan lijkt me.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja en te weinig monteurs, dus ik ben zelf maar mee aan het sleutelen
Ik had dezelfde reactie hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:31 schreef Tegan het volgende:
Ik: "Liz Truss is alweer opgestapt."
Mijn collega's: "Wie?!"
.
Goed gevoel, om zo samen met jou een koffiemoment te delen.quote:
Ik moet toch wat idd met Yv die niet thuis isquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed gevoel, om zo samen met jou een koffiemoment te delen.
Arme jij.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:26 schreef STING het volgende:
Ik moet toch wat idd met Yv die niet thuis is
Enkel gedoe als jij nu moet stofzuigen enzo. Als je gewoon de hele dag kunt gamen is het helemaal prima.quote:
Moet ook werken, maar er komt niet zoveel uit vandaag.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enkel gedoe als jij nu moet stofzuigen enzo. Als je gewoon de hele dag kunt gamen is het helemaal prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |