Kan ook beide aangezien re reptilian oproept tot gebed.quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel een lastige dit, God of Reptilians.
Wat vond jij van S1E8?quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
Ik lees even terug in het desbetreffende topic nu ik weer bij ben met House of the dragon. Hou je reviews voortaan maar voor hier @:scrummie
Uitstekende review, lekker kort.quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
House of the dragon aflevering 8: 7.9/10.
Heb ook zojuist het boek besteld.
Ik vind het na het verdwijnen van Milly ook niet zo geweldig allemaal hoor, vandaag tot de twist zelf ook maar matigjes allemaal. Maar ik heb de rest van de collectie ook dus ben wel nieuwsgierig naar het boek. Thanks.quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Uitstekende review, lekker kort.
Ah oke, veel plezier alvast. Ik vind het maar jammer dat ik er niet zo in kom. Al vond ik de laatste dan weer wat leuker.
Het kabbelt een beetje. Maar ach, had vorige week niet verwacht dat ik deze week weer zin zou hebben in de finale, dus wie weet.quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het na het verdwijnen van Milly ook niet zo geweldig allemaal hoor, vandaag tot de twist zelf ook maar matigjes allemaal. Maar ik heb de rest van de collectie ook dus ben wel nieuwsgierig naar het boek. Thanks.
Nee, heb ze wel gelezen via de bieb. Prima boekjes.quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het kabbelt een beetje. Maar ach, had vorige week niet verwacht dat ik deze week weer zin zou hebben in de finale, dus wie weet.
Zat te denken om te beginnen aan The Witcher boeken. Heb je die ook?
Woordle 486 X/6quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 07:08 schreef Speedfight het volgende:
Goeiemorgen!
Woordle 486 X/6
⬛⬛⬛🟨⬛
🟨⬛🟨⬛⬛
⬛⬛⬛🟨🟨
🟨🟨⬛⬛🟨
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
Woordle6 282 4/6
⬛⬛⬛🟨🟩⬛
🟩⬛⬛⬛🟩🟩
🟩🟨⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Al besproken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Bid jij ook voor Sjer? @:kingroland
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:50 schreef maxi-mus het volgende:
De FOK! detectives zitten alweer bovenop de verdwijning van een 10 jarig meisje.
Eens al vind ik niet dat mensen uit Friesland recht van spreken hebben over rare namen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Hebe een bijzondere naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |