Helpen met puin ruimen?quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:07 schreef Lange_Lans het volgende:
Full @:onlogisch inmiddels. Vrijdagmorgen vliegen naar Kreta. Via Eindhoven.
Vanzelfsprekend ga ik wel big spenden om de lokale economie een boost te geven.quote:
Valt er in de winter nog wat te neuken in Chersonissos?quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend ga ik wel big spenden om de lokale economie een boost te geven.
Natuurlijk nog even de vraag of het allemaal wel door kan gaan.
Zeker. Van wat ik heb gehoord wordt er in de winter menig fleshlight versleten.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Valt er in de winter nog wat te neuken in Chersonissos?
Gaaf!quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker. Van wat ik heb gehoord wordt er in de winter menig fleshlight versleten.
Pff. Welke kant zit je? Ik was afgelopen juni in Chania, vond het daar erg fijn moet ik zeggen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:07 schreef Lange_Lans het volgende:
Full @:onlogisch inmiddels. Vrijdagmorgen vliegen naar Kreta. Via Eindhoven.
Ik ga mijn best doen RamboDirk! Verder nog verzoekjes?quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gaaf!
Veel plezier. Graag een ansichtkaart voor de SC vanuit Cherso.
Regio Heraklion. Maar wel een kilometer of 20, 25 van dat dorpje af waar het echt mis is gegaan.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pff. Welke kant zit je? Ik was afgelopen juni in Chania, vond het daar erg fijn moet ik zeggen.
Hebben de ganse week een auto tot onze beschikking.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Huur een auto en ga naar de zuidkust, mooi en ongerept en kleine restaurantjes met hemels eten.
Hemels voer echt waar @Wereldgozerquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Huur een auto en ga naar de zuidkust, mooi en ongerept en kleine restaurantjes met hemels eten.
Top, doe je er je voordeel mee.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hebben de ganse week een auto tot onze beschikking.
Net een appel ook gegetenquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nuttig je ook wel eens gezonde dingen?
Je moeder bijvoorbeeld?quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nuttig je ook wel eens gezonde dingen?
Hebben ze daar ook witbrood, sambal badjak (voorkeur de extra heet variant), satésaus, boursin, mosterd, bacon, jonge Beemsterkaas, uitjes (bij voorkeur rode uitjes), provencaalse kruiden, peper en zout, Zaanse mayo en Heinz ketchup?quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Tokkie gespot.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook witbrood, sambal badjak (voorkeur de extra heet variant), satésaus, boursin, mosterd, bacon, jonge Beemsterkaas, uitjes (bij voorkeur rode uitjes), provencaalse kruiden, peper en zout, Zaanse mayo en Heinz ketchup?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:26 schreef 3rr0r het volgende:
@:TweedeKlum hier komt het vandaan:Ow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Opnieuw weer een stukje binnensmonds overgegeven.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook witbrood, sambal badjak (voorkeur de extra heet variant), satésaus, boursin, mosterd, bacon, jonge Beemsterkaas, uitjes (bij voorkeur rode uitjes), provencaalse kruiden, peper en zout, Zaanse mayo en Heinz ketchup?
chinagodenquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:38 schreef 3rr0r het volgende:
Als je CORRED bent in China mag je in de pausmobiel@:Oriente
https://www.reddit.com/r/(...)g_rolled_out_across/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |