abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206443900
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 07:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik las dat Pfizer met MRNA technieken nu succesvol is met een preventief kanker medicijn.

Sociaal geaccepteerd fantastisch nieuws natuurlijk.

Maar wanneer ik er over nadacht, was het niet zo’n feest. Ten eerste nog meer macht naar farmaceuten.
Maar als je doordenkt, en verder spoelt naar +50jaar? Enorm veel oude broze mensen. Vernieling van de goede genen van mensen. De ondergang van de gezonde mens.

Juist onze sterke genen als Europeanen, geselecteerd in harde tijden, maakt ons zo’n sterk volk.
Haal dat weg en er blijft een slap zooitje over
Met die broosheid valt het ook wel mee
quote:
Bij de NAVO maken piloten minstens 180 vlieguren per jaar. De Russen komen vaak niet verder dan 60 tot 70 uur per jaar. Een enorm verschil."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ten-soechoj-irkoetsk
pi_206447321
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 08:10 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
De oorzaak van de bevolkingsgroei hier is de klimaat opwarming als niet nu, dan wel vanaf nu

Nederland gaat naar de 30 miljoen inwoners VOOR 2030

twee jaar terug wkwamen er 100.000 bij het jaar hiervoor 150.000 inwoners dit jaar worden het er 200.000
over drie jaarr zijn het er 500.000 per jaar
Als je dit gelooft ben je niet goed bij je hoofd...

We zitten nu tegen de 18 miljoen, en het is al einde 2022 he. Tenminste, in dit deel van Nederland wel.
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 22:14:09 #153
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206448529
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 20:34 schreef Kerel1973 het volgende:

[..]
Als je dit gelooft ben je niet goed bij je hoofd...

We zitten nu tegen de 18 miljoen, en het is al einde 2022 he. Tenminste, in dit deel van Nederland wel.
juist , ik denk dat we in 2025 al op de 19 miljoen zitten en 2030 met 200.000 inwoners per jaar
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)ing/bevolkingsteller
quote:
Hoeveel inwoners heeft Nederland in 2025?
De bevolking van Nederland blijft de komende vijftig jaar naar verwachting groeien, tot 20,6 miljoen inwoners in 2070.

Naar verwachting bereikt het inwonertal in 2025 de 18 miljoen en in 2036 de 19 miljoen.
De bevolking groeit vooral door migratie en een stijgende levensduur.

In 2050 is een kwart van de bevolking 65 jaar of ouder.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_206449014
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 22:14 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
juist , ik denk dat we in 2025 al op de 19 miljoen zitten en 2030 met 200.000 inwoners per jaar
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)ing/bevolkingsteller
[..]

Wat is het nou? Want elders stelde je dat VOOR 2030 er al 30 miljoen zouden zijn.

quote:
Nederland gaat naar de 30 miljoen inwoners VOOR 2030
Dit was jouw citaat dat ik quote..

Dus weet je het zelf wel of toch maar niet?
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 23:22:43 #155
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206449394
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 22:45 schreef Kerel1973 het volgende:

[..]
Wat is het nou? Want elders stelde je dat VOOR 2030 er al 30 miljoen zouden zijn.

Dat denk ik inderdaad

de klimaatvluchtelingen zullen exponentioneel hierheen komen , naar het noorden waar zoet water is

Dan zuillen er 500.000 per jaar binnen gaan komen, met dank aan het internet

men weet alles als ze binnenkomen en ook hoe het te financieren , via Turkije en Bulgarije
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_206449508
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 23:22 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Dat denk ik inderdaad

de klimaatvluchtelingen zullen exponentioneel hierheen komen , naar het noorden waar zoet water is

Dan zuillen er 500.000 per jaar binnen gaan komen, met dank aan het internet

men weet alles als ze binnenkomen en ook hoe het te financieren , via Turkije en Bulgarije
Allemaal wishfull thinking, zonder bewijs. CBS wijst er op dat we in 2025 pas op 19 miljoen zitten. En dan kunnen er nooit in 2030 al 30 miljoen inwoners zijn. Dus je loopt mensen ongerust te maken voor niks.. Tevens kan in 2025 de oorlog voorbij zijn in Oekraine. Dan gaan alle vluchtelingen van hier naar daar om daar op te bouwen. Dan kan Oekraine nog wel wat vluchtelingen gebruiken omdat ze met een vrouwen overschot zitten, vanwege de doden onder de mannelijke bevolking. Winwin.
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 23:40:45 #157
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206449531
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 23:37 schreef Kerel1973 het volgende:

[..]
Allemaal wishfull thinking, zonder bewijs. CBS wijst er op dat we in 2025 pas op 19 miljoen zitten. En dan kunnen er nooit in 2030 al 30 miljoen inwoners zijn. Dus je loopt mensen ongerust te maken voor niks.. Tevens kan in 2025 de oorlog voorbij zijn in Oekraine. Dan gaan alle vluchtelingen van hier naar daar om daar op te bouwen. Dan kan Oekraine nog wel wat vluchtelingen gebruiken omdat ze met een vrouwen overschot zitten, vanwege de doden onder de mannelijke bevolking. Winwin.
CBS heeft het al 20 jaar mis, die wist in 2010 nog te melden dat de Nederlandse bevolking zou gaan krimpen naar 12 miljoen

ik zeg de klimaatverandering zal mensen miljoen hierheen doen komen en uitgeprocedeerd maakt ze helemaal niets uit
Zwart werk zat in garages en tuinbouw

Ik zeg dit jaar halen we de 18 miljoen al , PBL zegt 2025 , ik zeg in 2030 wonene er 30 miljoen mensen in nederland
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_206449616
Eigenlijk zouden ze mensen zonder kinderen een belastingkorting moeten geven op alles.
  woensdag 26 oktober 2022 @ 06:53:06 #159
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206450289
https://www.telegraaf.nl/(...)een-halve-appeltaart
*O* *O* 8)7 8)7 _O- _O- _O- _O-
quote:
Trekken filmpjes op 'luxe' cruiseferry meer asielzoekers? '

Ze vreten een halve appeltaart'
Door VALENTIJN BARTELS EN NIELS RIGTER

05 okt. 2022 in BINNENLAND
AMSTERDAM - Het is lastig te zeggen of de filmpjes vanaf de 'luxe' noodopvang op de cruiseferry in Velsen andere migranten aanzet om naar Nederland te komen.

De ophef is er niet minder om. De VVD pleit opeens voor versobering van de opvang.
https://www.telegraaf.nl/(...)sielopvang-geen-goed

quote:
Ze vreten een halve appeltaart als dessert.
Na een diner met vlees, aardappelen, rijst en verschillende soorten groenten. Op onze kosten
.

quote:
Terwijl Nederlandse gezinnen met kinderen maaltijden overslaan en hun boodschappen niet meer kunnen betalen. SCHANDE!"
quote:
'Het is geen cruiseschip!
Het is een ferry!' Tijdens de rondleiding voor journalisten op 'asielschip' Silja Europa beklemtoonde de locatiemanager van het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA) dat de noodopvang in Velsen heus geen toonbeeld van weelde is.
De cruiseferry, een veer met de luxe van een cruiseschip, biedt gedurende zes maanden vooral bed, bad en brood voor duizend asielzoekers, zo was de boodschap.
Ja, er is een huisarts aan boord en de kinderen kunnen naar school in Heemskerk.
Er is een 100 man sterke bemanning om de machines te bedienen, het linnengoed te wassen en driemaal daags een maaltijd te verzorgen in het buffetrestaurant. Er is wifi, maar niet in de hutten.


[ Bericht 39% gewijzigd door michaelmoore op 26-10-2022 16:54:50 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_206454877
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 06:53 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)een-halve-appeltaart
*O* *O* 8)7 8)7 _O- _O- _O- _O-
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)sielopvang-geen-goed
[..]
'Het is geen cruiseschip!
Het is een ferry!' Tijdens de rondleiding voor journalisten op 'asielschip' Silja Europa beklemtoonde de locatiemanager van het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA) dat de noodopvang in Velsen heus geen toonbeeld van weelde is.
De cruiseferry, een veer met de luxe van een cruiseschip, biedt gedurende zes maanden vooral bed, bad en brood voor duizend asielzoekers, zo was de boodschap.
Ja, er is een huisarts aan boord en de kinderen kunnen naar school in Heemskerk.
Er is een 100 man sterke bemanning om de machines te bedienen, het linnengoed te wassen en driemaal daags een maaltijd te verzorgen in het buffetrestaurant. Er is wifi, maar niet in de hutten.
[/quote]

Wat een heerlijke Telegraaf kop weer :') :D
  woensdag 26 oktober 2022 @ 16:55:35 #161
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206455848
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 15:31 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Wat een heerlijke Telegraaf kop weer :') :D
[/quote]
ik vind het wel goed verzorgd, war kan ik dat boeken?
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 27 oktober 2022 @ 06:56:01 #162
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206463086
https://www.telegraaf.nl/(...)-harder-dan-verwacht


voor 2025 hebben we 20 miljoen inwoners
quote:
Nederlandse bevolking groeit veel harder dan verwacht

Door VALENTIJN BARTELS

Updated Vandaag, 00:02
Vandaag, 00:01 in BINNENLAND
AMSTERDAM - De Nederlandse bevolking groeit veel harder dan verwacht. In plaats van een bevolkingsomvang van krap 17,6 miljoen die voor eind dit jaar was voorzien, telt Nederland inmiddels 17,8 miljoen inwoners.
De groei komt grotendeels voor rekening van immigratie.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_206463137
Een plus van 200.000 mensen... :')
  donderdag 27 oktober 2022 @ 07:27:53 #164
22565 asco
Los in deze tent
pi_206463146
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 06:56 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-harder-dan-verwacht

voor 2025 hebben we 20 miljoen inwoners
[..]
[ afbeelding ]
"Zolang er geen fundamentele verandering komt in het migratiebeleid, zullen de migratiecijfers records blijven breken.”

Dat dus.

En de bevolking maar opzadelen met allerlei verboden en belastingen om onmogelijke doelstellingen te halen, echt tyfusstraal gewoon op.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 07:51:25 #165
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_206463203
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 06:56 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-harder-dan-verwacht

voor 2025 hebben we 20 miljoen inwoners
[..]
[ afbeelding ]
Ik vraag me af of het CBS nu zo incompetent is wanneer ze telkens de toekomstige immigratie (veel) te laag inschatten, of dat het politiek is en ze de mensen niet mogen verontrusten.
The End Times are wild
  donderdag 27 oktober 2022 @ 07:52:03 #166
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_206463208
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 07:27 schreef asco het volgende:

[..]
"Zolang er geen fundamentele verandering komt in het migratiebeleid, zullen de migratiecijfers records blijven breken.”

Dat dus.

En de bevolking maar opzadelen met allerlei verboden en belastingen om onmogelijke doelstellingen te halen, echt tyfusstraal gewoon op.
De mensen willen geen verandering in het migratiebeleid, want ze blijven telkens weer op dezelfde partijen stemmen die de immigratie tot ongekende hoogte opjagen.
The End Times are wild
pi_206463367
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 06:56 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-harder-dan-verwacht


voor 2025 hebben we 20 miljoen inwoners
[..]
[ afbeelding ]
Tijd om zelf een andere kant op te gaan.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 08:56:28 #168
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206463486
Meer meer meeeeeeeeeeer.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 09:52:29 #169
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_206463901
Tering :{
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_206463922
Dat wordt voorlopig nog geen eigen huisje voor veel Nederlanders.

[ Bericht 11% gewijzigd door Houtenbeen op 27-10-2022 10:03:18 ]
pi_206463995
quote:
Bevolking eerste negen maanden van 2022 fors gegroeid door immigratie

De Nederlandse bevolking is in de eerste negen maanden van dit jaar fors gegroeid, met zo'n 191.000 inwoners. Dat zijn er ruim twee keer zoveel als in dezelfde periode vorig jaar, blijkt uit nieuwe cijfers van het Centraal Bureau van de Statistiek. Begin deze maand telde Nederland bijna 17,8 miljoen inwoners.

Tijdens de eerste drie maanden van dit jaar kwamen in totaal kwamen 318.000 mensen naar Nederland. Die groei is vooral het gevolg van immigratie, er werden namelijk minder kinderen geboren.

Oekraïners maakten ongeveer een derde van de groep immigranten uit. Vooral tijdens de eerste drie maanden na de Russische inval kwamen veel Oekraïners naar Nederland. De meesten van hen vestigden zich in Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Almere.

Ook schreven relatief meer mensen uit India, Turkije, Syrië en Afghanistan zich in bij een Nederlandse gemeente.

Niet alle immigranten die naar Nederland komen, blijven hier ook. Met name in het derde kwartaal van dit jaar vertrokken er ook weer veel mensen, volgens het CBS gaat het deels om vluchtelingen uit Oekraïne.

Relatief minder geboortes
Verder constateert het CBS dat het aantal geboortes in de eerste negen maanden is afgevlakt. Vorig jaar was er nog sprake van een 'coronababyboom' - er werden in tien jaar niet zo veel baby's geboren als vorig jaar - maar aan die groei lijkt nu een einde gekomen te zijn. Tegelijk was de sterfte naar verhouding hoog.
pi_206464022
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 10:02 schreef Alpha0 het volgende:

Tijdens de eerste drie maanden van dit jaar kwamen in totaal kwamen 318.000 mensen naar Nederland. Die groei is vooral het gevolg van immigratie, er werden namelijk minder kinderen geboren.
Dat is in 3 maanden een stad als Utrecht erbij ;(
  donderdag 27 oktober 2022 @ 10:10:24 #173
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206464068
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 09:54 schreef Houtenbeen het volgende:
Dat wordt voorlopig nog geen eigen huisje voor veel Nederlanders.
Wat een gaaf land.
pi_206464909
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 10:02 schreef Alpha0 het volgende:

[..]

Haha, ik heb hier geregeld op FOK! moeten lezen dat het er maar een handjevol per jaar waren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_206465037
Dit is simpelweg onhoudbaar. Waar gaan al deze mensen wonen, naar de dokter, naar school, naar de kinderopvang?

Nederland is volledig verstopt geraakt. Onze samenleving en infrastructuur kunnen dit niet aan. Ik snap niet dat dit niet een veel groter thema is. Hier moet gewoon een debat over mogelijk zijn zonder dat er meteen racisme geroepen wordt. Niemand realiseert zich dat Nederland in 2050 een totaal ander land zal zijn dan nu.

En het is tijd dat andere EU-landen eens hun verantwoordelijkheid nemen hierin. Denemarken heeft in een jaar evenveel instroom als wij in een week.

[ Bericht 4% gewijzigd door Spablauw214 op 27-10-2022 12:25:47 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')