Door de spanning niet goed luisteren.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:59 schreef Ener-G het volgende:
Hoe kan je die waypoints nou niet in volgorde gaan lopen
Tomtom generatie zijn hun ouders denk ikquote:Op donderdag 1 juni 2023 21:07 schreef derLudolf het volgende:
De TomTom generatieja, daar zou ik zelf qua leeftijd ook deel van kunnen zijn, maar gebruik zelden navigatie. Of alleen in een stad.
Ja. Ik kan ze ook niet zo opnoemen. Had ik bij eerdere seizoenen wel.quote:
Sowieso erg knap voor dames aangezien zij precies hetzelfde doen, met hetzelfde gewicht, maar Eefje steekt er wel bovenuit jaquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:53 schreef potjecreme het volgende:
O God!Daar komen de mannen weer uit alle gaten en kieren gekropen,in dit topic,die met hun blote pik een spijker 12cm zo in ebbenhout timmeren.
Daar is er weer 1quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Want jij zou je blote k*t gebruiken om je geladen pistool in te verstoppen?
Denk dat het voor jou inderdaad wel goed was om een paar maandjes naar het front te zijn geweestquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Meer mannen hier die denken: Paar jaar in het leger was niet slecht geweest voor me?
Dat denk ik ook. Zelfde geldt voor jou.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Denk dat het voor jou inderdaad wel goed was om een paar maandjes naar het front te zijn geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |