Ja alleen in begin heel snel afvallers maar nu wel sterke mensen erin.quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:49 schreef Guanabana het volgende:
Vind het best een sterke groep dit seizoen
Mij zou een poepende mens naast mij in de kuil nekken.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja zeker, die hoogte zou mij wel nekken denk ik.
En dat poepen in die kuil.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Mij zou een poepende mens naast mij in de kuil nekken.
Hahaha
Haha nou inderdaad! Dat dacht ik ook toen ik de aflevering bekeek. Lijkt me vreselijk!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Mij zou een poepende mens naast mij in de kuil nekken.
Hahaha
Nee joh nooit last van !!quote:Op maandag 26 juni 2023 11:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Hopelijk weer een beetje ontnuchterd en geen houten kop Geerd.![]()
's nachts ga je naar buiten heh, of soms meer. En stront kan je verbranden, begraven, etc. Had je dat zelf niet kunnen bedenken?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:24 schreef Geerd het volgende:
Dat schijten in die bunker....ja godverdomme man...maar hoe houd je dat hygienisch? Broek naar beneden schijten en broek weer omhoog zonder af te vegen?
Ze hebben het over 2 weken in zo een kuil a 4 man...14 x 4 ...56 drollen...ja weet niet maar kan je bunker net zo goed camoufleren als je wilt na 1 week met dit weer ruik je dat al op 5km afstand lijkt mij tering man....
Zijn die zakken luchtdicht ofzo? Anders heb je met 2 dagen al 100den dikke bromvliegen binnen lijkt mij..
Gast..volgens mij heb jij het niet begrepen,,,,quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:16 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
's nachts ga je naar buiten heh, of soms meer. En stront kan je verbranden, begraven, etc. Had je dat zelf niet kunnen bedenken?
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gast..volgens mij heb jij het niet begrepen,,,,
Stront verbranden???
Die gasten zitten achter vijandige linies,,,en jij komt met een bbq aan..![]()
![]()
![]()
Ja ik wel...met je verbranden...stront neem je in je rugzak mee ,,,om geen sporen achter te laten..ga jij maar lekker brandenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:35 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]Ja serieus, stront verbranden ja, in vijandelijk gebied. Is heel normaal, maar jij weet het natuurlijk beter.... vandaar ook je vraagstelling
. En geloof mij, ik heb het heel goed begrepen. Jij ook?
Is goed manquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja ik wel...met je verbranden...stront neem je in je rugzak mee ,,,om geen sporen achter te laten..ga jij maar lekker branden![]()
![]()
Hij werd toch juist betrapt omdat die ging poepen?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:40 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Is goed man![]()
Een soepie maken is geen probleem?![]()
Wat heeft dat met poepen te maken...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:40 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Is goed man![]()
Een soepie maken is geen probleem?![]()
De tweede volgens mij, de eerste niet eens.. Dan nog, ga niet zo denigrerend lopen doen als afgelopen week want het is inmiddels duidelijk dat je totaal niet weet waar je over praat, vandaar ook je vragen. Mag je wel lekker stoer gaan lopen vloeken op alles en iedereen maar dat toont alleen maar aan dat je A)geen verstand van zaken hebt en B)ongeschikt bent.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hij werd toch juist betrapt omdat die ging poepen?
Poe hee...wat een agressie.. ..doe eens rustig joh...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:45 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
De tweede volgens mij, de eerste niet eens.. Dan nog, ga niet zo denigrerend lopen doen als afgelopen week want het is inmiddels duidelijk dat je totaal niet weet waar je over praat, vandaar ook je vragen. Mag je wel lekker stoer gaan lopen vloeken op alles en iedereen maar dat toont alleen maar aan dat je A)geen verstand van zaken hebt en B)ongeschikt bent.
Neem nou maar van mij aan dat ik gelijk heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |