En Bassie met zn dure hoofddeksel haha. Leuk stukje. Net als Adriaan als nerd in Bassie's klas.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:29 schreef TLC het volgende:
En dat stukje in 'zeg stel je eens voor' waarin Adriaan als chauffeur minister Bassie rondrijdt![]()
Dat zou ik ook graag willen weten.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Weet iemand wie die vrouw is uit het liedje ‘wat laat je me weer lachen’?
Volgens Aad Klaris zou dit om een donker meisje gaan uit de groep Fruitcake.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Weet iemand wie die vrouw is uit het liedje ‘wat laat je me weer lachen’?
Volgens mij worden ze in t begin ook vastgehouden terwijl de vingerafdrukken niet eens matchen !!quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:18 schreef Writersright het volgende:
Vond het altijd vreemd hoe aan het einde van de Diamant de politie gewoon de boeven gelooft en Bassie en Adriaan wil arresteren.
De uit de gevangenis ontsnapte boeven. Die daar zaten voor diamantroof. Sterker nog, de politie lijkt in eerste instantie niet eens de boeven te willen arresteren wanneer ze die zien.
In de Kroon was v/d Steen ook al wat wantrouwend richting B&A, omdat A te hard door de stad reed en de Baron zei dat B&A er met het losgeld vandoor warenquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:18 schreef Writersright het volgende:
Vond het altijd vreemd hoe aan het einde van de Diamant de politie gewoon de boeven gelooft en Bassie en Adriaan wil arresteren.
De uit de gevangenis ontsnapte boeven. Die daar zaten voor diamantroof. Sterker nog, de politie lijkt in eerste instantie niet eens de boeven te willen arresteren wanneer ze die zien.
Klopt ja, haha. En "mensen hadden hen gezien in het museum".quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:38 schreef TLC het volgende:
[..]
Volgens mij worden ze in t begin ook vastgehouden terwijl de vingerafdrukken niet eens matchen !!
Haha. De politie is sowieso wat "scheef". Ook in de Plaaggeest wanneer de Plaaggeest in de haven belt. (Waarom heeft hij uberhaupt het kostuum aan om te bellen?)quote:Op maandag 31 oktober 2022 08:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
In de Kroon was v/d Steen ook al wat wantrouwend richting B&A, omdat A te hard door de stad reed en de Baron zei dat B&A er met het losgeld vandoor waren
Zie je het al voor je? De politie die in aflevering 4 ofzo (ik moet even kijken) de Plaaggeest oppakt zonder dat Bassie en Adriaan er iets voor hoefden te doen? Dat zou voor de kinderen een behoorlijke antiklimax zijn geweest.quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:04 schreef Writersright het volgende:
[..]
Haha. De politie is sowieso wat "scheef". Ook in de Plaaggeest wanneer de Plaaggeest in de haven belt. (Waarom heeft hij uberhaupt het kostuum aan om te bellen?)
Wanneer ze om de naam vragen geeft jij die Plaaggeest-lach. Bij de politie komt zo'n telefoontje over als volstrekt betrouwbaar want 5 min later staat er een politiewagen in de haven.
Je zou overigens juist denken dat de politie ook op zoek naar de Plaaggeest zou zijn..
Adjudant ; 'meneer Taghi, U heeft 72 uur om Uw onschuld te bewijzen, als dat niet lukt arresteren we U weer'quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:41 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Zie je het al voor je? De politie die in aflevering 4 ofzo (ik moet even kijken) de Plaaggeest oppakt zonder dat Bassie en Adriaan er iets voor hoefden te doen? Dat zou voor de kinderen een behoorlijke antiklimax zijn geweest.
Die zouden liever een confrontatie zien tussen de Plaaggeest en B&A. Oke, het eind van de serie was wel slapjes, maar toch een vermakelijke serie voor een eerste B&A avontuur op de televisie.
En ja, het blijft een kinderserie hè. Verre van realistisch, want welke politie laat nou twee verdachten vrij om hun onschuld te bewijzen voor binnen 72 uur.
Haha. Helemaal mee eens hoor. Vind het gewoon heerlijk absurd hoe de Plaaggeest in kostuum belt. De Plaaggeest is vanwege het absurde een van mijn favoriete series. Heerlijk quotable ook.Mooie stunts ook.quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:41 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Zie je het al voor je? De politie die in aflevering 4 ofzo (ik moet even kijken) de Plaaggeest oppakt zonder dat Bassie en Adriaan er iets voor hoefden te doen? Dat zou voor de kinderen een behoorlijke antiklimax zijn geweest.
Die zouden liever een confrontatie zien tussen de Plaaggeest en B&A. Oke, het eind van de serie was wel slapjes, maar toch een vermakelijke serie voor een eerste B&A avontuur op de televisie.
En ja, het blijft een kinderserie hè. Verre van realistisch, want welke politie laat nou twee verdachten vrij om hun onschuld te bewijzen voor binnen 72 uur.
Lekkere collega's ook die je per direct laten vallen. 'Hier wonen de diamantdieven Bassie en Adriaan'.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:18 schreef Writersright het volgende:
Liepen ook spontaan weg toen Bassie wat wilde zeggen. Bas en Aad waren public enemy #1.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Lekkere collega's ook die je per direct laten vallen. 'Hier wonen de diamantdieven Bassie en Adriaan'.
Dat waren nog guldens. Aan de andere kant, het gemiddelde salaris toen was in guldens nog minder dan nu in euro’s.quote:Op maandag 31 oktober 2022 21:20 schreef Writersright het volgende:
[..]
Liepen ook spontaan weg toen Bassie wat wilde zeggen. Bas en Aad waren public enemy #1.
Ze hadden die directeur moeten aanklagen voor smaad.
Bijna even erg als de prijzen van die tv's in d laatste scene met de boeven.
Ik rekende dat al om in mijn hoofd en je hebt daar een goed punt. Zelfs met de koers blijft het verbazingwekkend hoe "duur" die tv's nu zijn wanneer je ze vergelijkt met de mooiere tv's nu.quote:Op maandag 31 oktober 2022 22:04 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Dat waren nog guldens. Aan de andere kant, het gemiddelde salaris toen was in guldens nog minder dan nu in euro’s.
Dat klopt. Wim Sibbelee was simpelweg niet overtuigend Adriaan te krijgen. Om het verhaal toch geloofwaardig te houden verbouwden ze juist Adriaans gezicht, zodat het wel iemand in vermomming leek. De stem is vervolgens nagesynchroniseerd. In de achtervolging zie je wel Wim Sibbelee als Adriaan rennen (met een heel goedkope pruik) en dan is het verschil immens.quote:Op donderdag 3 november 2022 14:17 schreef Claude_Viole het volgende:
Ik kwam op internet deze foto tegen, waarin B1 en B2 verkleed als B&A de Diamant willen stelen.
Echter lijkt het erop dat B1 gespeeld wordt door Adriaan zelf, die een slechte en nep-versie van zichzelf speelt, en dus niet B1-acteur Wim Sibbelee is. Klopt dat?
En zo ja, wat is de reden dan?
[ link | afbeelding ]
Haha ja met die armen altijd heel snel langs elkaar.quote:Op vrijdag 4 november 2022 06:10 schreef Halcon het volgende:
Grappig altijd hoe Adriaan doet alsof 'ie heel hard rent, terwijl 'ie amper vooruit komt, omdat 'ie zich natuurlijk geweldig in moet houden, omdat 'ie anders de dikzakken voor 'm zo te pakken heeft.
Hij verliest in de schatkaart zelfs van de baron. Dat is toch best bizar te noemen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:18 schreef Writersright het volgende:
[..]
Haha ja met die armen altijd heel snel langs elkaar.
En als de boeven ontsnappen altijd die vuist in de lucht naar beneden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |