Ik begrijp dat je het daar graag over wilt hebben nu je erop gewezen bent dat ook wij niet vrij zijn om informatie vergaren.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
oké prima, we gaan even mee met je stelling dat VPN gemakkelijk te gebruiken is.
Wat er dan over blijft zijn de extreem milde mogelijke gevolgen van het gebruik er van. Hoe zit er daar mee? Want dat was de kern hier, hoe makkelijk je informatie tot je kan nemen.
Dit is in geen enkele vorm een antwoord op wat ik zeg.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:11 schreef Grems het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je het daar graag over wilt hebben nu je erop gewezen bent dat wij ook hier niet vrij zijn om informatie vergaren.
hoe bedoel je dit!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:12 schreef Raw85 het volgende:
Ik vind dat bericht dat er geen commentaar mag worden gegeven op persoonlijke voorkeuren over deze oorlog trouwens wel wat ongelukkig gekozen..
Dat heeft toch niets met BNW te maken?
Dat vind je omdat je anders uitgeluld bent in je stelling dat wij hier vrij informatie kunnen vergaren terwijl ook wij te maken hebben met overheidscensuur.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit is in geen enkele vorm een antwoord op wat ik zeg.
Ik vind eventuele consequenties wel horen bij het al dan niet vrij kunnen vergaren van informatie. Hier is dat een plaatje dat het niet mag. In Rusland raak je in het gunstige geval je baan kwijt. In het ergere geval wat meer.
En de grap is, als wij geen vrije informatie kunnen vergaren kunnen ze dat in Rusland al helemaal niet. Hoeveel VPN users er ook zijn.
Dat staat als je iets wil posten boven het tekstvak.quote:
daar ging het niet om, je blijft maar rookgordijn optrekken om niet op het punt in te gaan dat ik maak.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:18 schreef Grems het volgende:
[..]
Dat vind je omdat je anders uitgeluld bent in je stelling dat wij hier vrij informatie kunnen vergaren terwijl ook wij te maken hebben met overheidscensuur.
Dat je vervolgens noodgrepen maakt over hoe makkelijk deze censuur wel of niet te omzeilen is doet daar natuurlijk niets aan af.
ah zo, ja dat zou wel anders verwoord kunnen worden ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:19 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dat staat als je iets wil posten boven het tekstvak.
Als jij je voorkeur uitspreekt voor Rusland of Oekraine dan mag een ander daar toch wat van vinden? Gok dat de bedoeling wel goed is maar vind het niet goed geformuleerd. Ik mag je geen gore tyfushond noemen omdat je land A steunt en land B niet natuurlijk, maar toch wel benoemen waarom je steun aan het ene land wat mij betreft belachelijk is als je iets beweert bijv?
Natuurlijk gaat het daar wel om, je wilt het nu over gevolgen hebben omdat je anders toe moet geven dat ook wij niet vrij zijn om informatie te vergaren.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
daar ging het niet om, je blijft maar rookgordijn optrekken om niet op het punt in te gaan dat ik maak.
Dit is zo flauw.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:18 schreef Grems het volgende:
[..]
Dat vind je omdat je anders uitgeluld bent in je stelling dat wij hier vrij informatie kunnen vergaren terwijl ook wij te maken hebben met overheidscensuur.
Dat je vervolgens noodgrepen maakt over hoe makkelijk deze censuur wel of niet te omzeilen is doet daar natuurlijk niets aan af.
Geweldig zeg, kritiek mogen hebben. Kan ik nu die websites bezoeken?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:22 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dit is zo flauw.
1 geblokkeerde Russische bron is niet te vergelijken met hoe het er in Rusland aan toe gaat. Bovendien is er genoeg kritiek geweest op die maatregel. Kritiek kan hier namelijk wel gewoon. Er zijn landen waar je moet vrezen voor je bestaan als je kritiek uit op de overheid.
Haha dit is lachwekkend. Ik stop er maar mee.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:23 schreef Grems het volgende:
[..]
Geweldig zeg, kritiek mogen hebben. Kan ik nu die websites bezoeken?
ik heb dan ook niet gezegd dat we er 100% vrij in zijn, maar dat het tov rusland een stuk vrijer is. Daar hebben die evt gevolgen gewoon mee te maken, je denkt immers wel twee keer na als je je baan kwijt kan raken.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:22 schreef Grems het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het daar wel om, je wilt het nu over gevolgen hebben omdat je anders toe moet geven dat ook wij niet vrij zijn om informatie te vergaren.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
ik heb dan ook niet gezegd dat we er 100% vrij in zijn, maar dat het tov rusland een stuk vrijer is. Daar hebben die evt gevolgen gewoon mee te maken, je denkt immers wel twee keer na als je je baan kwijt kan raken.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
hiermee zet je met een behoorlijke hyperbool de inwoners van Europa weg als debielen en zeg je feitelijk dat de mogelijkheid tot informatiegaring beperkt is.
Volgens mij heb je hier itt Rusland nog altijd de keuze welke informatie je tot je wil/kan nemen. En als je dat niet doet heeft dat geen consequenties. Ja misschien een boze post op een forum.
Dat klopt toch gewoon?quote:
Precies, net zoals in Rusland en China.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat klopt toch gewoon?
"je kan toch gewoon een VPN aanzetten?"
nu komen we ergens, heeft het gebruik van een VPN mogelijke gevolgen voor je welzijn, inkomen of erger in Nederland?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:30 schreef Grems het volgende:
[..]
Precies, net zoals in Rusland en China.
Ik berijp dat je het daar nog steeds over wenst te hebben nu je erop gewezen bent dat wij ook in Nederland niet vrij zijn om informatie te vergaren.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
nu komen we ergens, heeft het gebruik van een VPN mogelijke gevolgen voor je welzijn, inkomen of erger in Nederland?
hahahahaquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:32 schreef Grems het volgende:
[..]
Ik berijp dat je het daar nog steeds over wenst te hebben nu je erop gewezen bent dat wij ook in Nederland niet vrij zijn om informatie te vergaren.
Russische propagandakanalen zijn niet vrij om hun ‘informatie’ over ons uit te storten.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:32 schreef Grems het volgende:
[..]
Ik berijp dat je het daar nog steeds over wenst te hebben nu je erop gewezen bent dat wij ook in Nederland niet vrij zijn om informatie te vergaren.
Hoe vrij ben je als al het media wat je consumeert terug te leiden is naar de drie grote mega cooperaties ?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:30 schreef Straatcommando. het volgende:
En dan het ietsiepietsie verschil dat qwe hier nog vrije media heb, in Rusland niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |