Nee, morgen nog ff werken vanuit huis. Weinig spannend.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, morgen nog ff werken vanuit huis. Weinig spannend.
Andere mensen aan het werk zetten zodat ik bijna niks hoef te doen. En af en toe wat hobby'en in Excel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:43 schreef Medusa666 het volgende:
Wat doen jullie allemaal eigenlijk voor werk?
Omgquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 06:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Andere mensen aan het werk zetten zodat ik bijna niks hoef te doen.
Ik krijg er nog voor betaald ook.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 06:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Andere mensen aan het werk zetten zodat ik bijna niks hoef te doen. En af en toe wat hobby'en in Excel.
Er moet wat te wensen overblijven...quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 07:37 schreef Tegan het volgende:
Dit.
Veel te weinig hobby'en wel naar mijn smaak.
Dan starten we ons eigen bedrijfje toch?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 07:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er moet wat te wensen overblijven...
Zodra ik de Staatsloterij win, switch ik naar een baan waar ik de hele dag kan hobby'en in Excel.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 07:51 schreef Tegan het volgende:
Dan starten we ons eigen bedrijfje toch?
Dit. Of misschien twee dagen in de week beetje mensen ontmoeten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 07:53 schreef Tegan het volgende:
Oh wacht, als ik de loterij win ga ik echt niet meer werken trouwens.
"Ontmoeten"? Gewoon het kluizenaarslevenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 07:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit. Of misschien twee dagen in de week beetje mensen ontmoeten.
Wat bomen. Beetje water. Paar auto's. Mensen.quote:
Je moet mensen toch ontmoeten als je ook een beetje wil neuken. Of koop je gewoon één of meerdere seksslaven als je de loterij wint?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:02 schreef Tegan het volgende:
"Ontmoeten"? Gewoon het kluizenaarsleven.
Ja, beetje sociale contacten behouden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
"Ontmoeten"? Gewoon het kluizenaarsleven.
Ik laat afwisselend jou of gianni iedere keer als ik hitsig ben langskomenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet mensen toch ontmoeten als je ook een beetje wil neuken. Of koop je gewoon één of meerdere seksslaven als je de loterij wint?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |