Geen private VPN hebben om secure tettenpics te sturen. Gemiste kans.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, de rest houden we liever weg van dingen die aan internet hangen.
Ben jij stiekem een dochter van mijn oude teamleider? Die man kon volgens mij niets zonder Excel.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:05 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Jij bent ook zo’n verzuurde hypocriet, omdat vrouwen geen seks aan je willen geven.
Er gaat van alles rond helaas, ik had het vorige week, halve week beroerd en de andere helft alles rustig om bij te komen, maar coronatests bleven negatief.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:01 schreef Senn88 het volgende:
Ziekjeskoorts, hoesten hoofdpijn nog geen positieve coronatest
Je bent zo'n vrouw omdat verzuurde hypocrieten geen seks aan je willen geven.quote:
Ja zoietsquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent zo'n vrouw omdat verzuurde hypocrieten geen seks aan je willen geven.
Hij heeft wel een punt. Ik wil ook seks, maar met een loyaal iemand die sterke genen heeft en ook kinderen wilt. Dus in die zin ben ik ook gefrustreerdquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent zo'n vrouw omdat verzuurde hypocrieten geen seks aan je willen geven.
Beterechapquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:01 schreef Senn88 het volgende:
Nou dat beloofd wat dan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er gaat van alles rond helaas, ik had het vorige week, halve week beroerd en de andere helft alles rustig om bij te komen, maar coronatests bleven negatief.
Beterschap
beterschap.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:01 schreef Senn88 het volgende:
Ja dat wilde ik mijzelf deze keer gewoon eens niet aandoenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik loop er al anderhalve week mee rond
Hoe zijn Faxies genen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:09 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Ik wil ook seks, maar met een loyaal iemand die sterke genen heeft en ook kinderen wilt. Dus in die zin ben ik ook gefrustreerd
Edit: Maar hypocriet ben ik absoluut niet, omdat ik wel eerlijk over mijn wensen ben, daarover duidelijk ben en mij niet mooier voordoe dan dat ik ben.
Volgende week is Cali op vakantie, dan kan ik rustig uitzieken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik mijzelf deze keer gewoon eens niet aandoen
Nee omdat je zo'n verzuurde hypocriet bentquote:
Je was okéquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik loop er al anderhalve week mee rond
Hoi, ik ben immer vrolijk. Neuken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:27 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Nee omdat je zo'n verzuurde hypocriet bent
Nee, mijn cijfers zijn altijd foutloos en mijn formules altijd uitmuntendquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ben jij stiekem een dochter van mijn oude teamleider? Die man kon volgens mij niets zonder Excel.
Dat 9 van de 10 keer de cijfers die erin stonden niet klopten deed er niet toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |