achzo de achternaam, snap ikquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wij zeggen Kim K. van kont, of kreun of kapster. Maar haar achternaam begint met een W
de een zal het in een weekend uitgeven aan drank en de ander zal er een buffer van maken voor zichzelf, ben benieuwd.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, diegene mag die 500 euro zelf houden, helemaal geinig van de regie.
Dat zou wel het eerlijkst zijn en dan wel zo dat iedereen het gewicht gelijk kan zien.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:17 schreef freaky40 het volgende:
Worden ze ook nog stuk voor stuk gewogen?
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, diegene mag die 500 euro zelf houden, helemaal geinig van de regie.
Ik ben iig heel erg benieuwd nu. geen saaie middag iig.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:17 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
de een zal het in een weekend uitgeven aan drank en de ander zal er een buffer van maken voor zichzelf, ben benieuwd.
Zo had ik m ookquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:17 schreef Ebinas het volgende:
Wordt per persoon het gewicht gecontroleerd/is gecontroleerd.
Zo niet, dan zou ik gemiddelen nemen 1x vrouwen en 1x mannen.
Scheelt een hoop gis en rekenwerk
misschien moesten ze op beginnquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:17 schreef Ebinas het volgende:
Dat zou wel het verstandigst zijn, kweet alleen niet of ze daar verstandig zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik gok dat er mensen tussen zitten die voor dat geld kleding gaan bestellen, zoals een winterjas
Thermo handschoenenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik gok dat er mensen tussen zitten die voor dat geld kleding gaan bestellen, zoals een winterjas
Ja denk het ook wel, of er naquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
misschien moesten ze op beginn
zich wegen
Is gecontroleerd, ze moesten allemaal op de weegschaal die ze vanuit de badkamer naar de loods hadden verplaatst.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:17 schreef Ebinas het volgende:
Ty!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is gecontroleerd, ze moesten allemaal op de weegschaal die ze vanuit de badkamer naar de loods hadden verplaatst.
Dan wordt het bedrag verdeeldquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:21 schreef Chanel5 het volgende:
Wat gebeurt er bij een gelijke stand?
Bij een ander staat 115quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:20 schreef Ebinas het volgende:
Moirena 130, schrijft ze volgens mij zelf.
Wordt verdeeld dan.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:21 schreef Chanel5 het volgende:
Elk ¤250quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:21 schreef Chanel5 het volgende:
Ze hebben gisteren toch gewogen?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:22 schreef freaky40 het volgende:
Zie nog helemaal geen weegschaal staan voor straks dus blijkbaar weet de Febo het gewicht van de deelnemers.
pot delenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:21 schreef Chanel5 het volgende:
Rillingen van haar.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, zo van kijk mij eens in balans zijn en evenwicht hebben mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |