ik had te vluchtig gekeken en de namen/getallen door de war gehaaldquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
klopt niet, die vent heeft over 110
En niet Janet pleasequote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik inderdaad dat bv een jeff of zo wint, niet wanda, oeh wendy lijkt me ook geinig, erik absoluut een nee, ruben mag ook niet winnen eehhh eeehhhh eehhh, gelukkig duurt de opdracht niet lang voordat we het weten.
Waar was je nou?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:13 schreef Ebinas het volgende:
Ola nog net een beetje op tijd![]()
[ afbeelding ]
Ja precies, dat laatste zou ik staande onder druk echt moeite mee hebbenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:13 schreef greysbones het volgende:
wat echt grappig is
als iemand met de kilo's qua persoon goed zit
maar het optellen verkeerd doet![]()
![]()
![]()
Ja ik was ook net op tijdquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:13 schreef Ebinas het volgende:
Ola nog net een beetje op tijd![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:13 schreef greysbones het volgende:
wat echt grappig is
als iemand met de kilo's qua persoon goed zit
maar het optellen verkeerd doet![]()
![]()
![]()
Dit dusquote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:14 schreef 5thencounter het volgende:
Leuk zou zijn als iemand alle gewichten goed heeft.. maar een optelfout gemaakt heeft
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik was ook net op tijd![]()
Benieuwd wie gaat winnen
Wij zeggen Kim K. van kont, of kreun of kapster. Maar haar achternaam begint met een Wquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |